A zégeres féltengelycsukló leszedésére létezik más módszer a kalapácson meg a flexen kívül, úgy hogy a tengely a blokkban marad? Vagy hogy kell megütni, hogy lejöjjön? Ez lutri nem? Nem ez a szakszerű módja ennek, vagy igen?
Már szétvertem kettőt, (régebben se jött le, meg most se) és kétlem, hogy ez a módszer működne a valóságban. Szerintem a youtube-on nem rakják rá a zégert.
Van itt valaki aki bevált módszert tudna? Flexelni nem szeretném, és a tengelyt se kiműteni...
Megfúrni valahogy?
Olyan írjon már legyen szives aki csinált is már ilyet köszönöm.
10-ből 9 autónál szét szokott jönni a zéger ellenére is, persze ha még arra is lusta vagy, kivedd a helyéről a tengelyt, akkor ne várj csodát, mert a belső csukló mozgása elnyeli az ütés erejét. Ennyi erővel simogathatnád is a csuklót, azzal sem lennél eredménytelenebb. Eleve nem is értem mit kell "műteni" rajta. Csak ki kell húzni. A belső zéger soha nem szokott megszorulni, legrosszabb esetben fél perc alatt kint van a helyéről. Amennyi időt gondolom szenvedtél vele ott helyben, meg aztán kiírtad a kérdést, annyi alatt simán kivehetted volna és már rég össze is rakhattad volna. Sokszor a több bontás kevesebb munka, persze ezt is saját bőrén tanulja meg az ember.
Ha neadjisten TÉNYLEG sehogy sem akar szétjönni (úgy sem, hogy kiveszed a helyéről), akkor csak a vágás marad. De személyautónál ez nagyon ritka. Ford Transitoknál például kb. soha nem jön szét, ott pl. gumiharang cseréhez is kapásból kirendelünk egy új csuklót, mert a legtöbbet vágni kell. E héten is pont szétvágtam egyet, na bumm, ez van.
"Csak ki kell húzni."
Ja meg komplett váltóolajat cserélni utána, persze, mindezt emelőről akna nélkül a kertbe hogyne!
a másik zéger meg szokás szerint a váltóba marad, és mivel specifikus így pótolhatatlan, köszi nem játszom el újra!
A tengely a motorban marad! Úgy kell leszedjem.
Üdv Vortex,
Csuklót szedem csak le, mondom a tengely marad a blokkban.
Valaki próbálta már megfúrni a csuklót kívülről? 4 mm aztán 6- feltágítva 8 as lukyra?
Szerintem hozzá lehetne férni a csuklóban levő zégerhez ilyen módon. Öntvény ez a fém vagy mi? Mert az új csukló belseje nagyon úgy néz ki mintha öntvény lenne kívülről meg esztergálva van.
Tudom szépek ezek a vágott videók, videón minden működik :D
Olyat tudnál mutatni ami bemutatja ennek a "szerszámnak" a működési elvét? Mert elképzelni nem tudom, hogy merre milyen erők hatására döntene úgy a zégergyűrű, hogy na most akkor kicsúszok a járatból és leugrok a tengelyről miközben körbevesz egy fogazott vashüvely.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!