Három hét állás után teljesen lemerült az akkumulátor az autóban nem tudtam beindítani.Jelzem két hónapja vettem bele új akkumulátort.Mi lehet a hiba?
Mike74, ezt a "És ha el is indulsz vele, a generátor csak addig tölti vissza az aksit, ameddig fel volt töltve" hülyeséget mindenhova elsütöd?
Ordas nagy baromság, ugye tudod? A feszültségszabályzónak fogalma sincs, meddig volt töltve előzőleg az akku. 14.2-14-5 voltig fog tölteni, azaz 100%-ig. Ennyi. Minden más a te hülyeséged.
Megnéztem a linkelt cikket. Egy gépi fordítású szar, tele tévedésekkel. A helyesírási hibákról nem is beszélve (start-stoppos akkumulátor...).
24 órás töltés kell egy akkunak, meg hogy csak a kapacitás tizedével lehet tölteni, és a fenti baromság, hogy csak addig tölti, amennyi feszültség az indításkor volt benne.
Töltőáram: a generátor kb. 2500-as motorfordulatszám fölött már leadja a névleges áramát, ez változó mennyi, típusfüggő, 60-120 amper között szokott lenni. Ha nincs más elektromos fogyasztó, akkor a motorelektronika, gyújtás, üzemanyagszivattyú együtt maximum 10 ampert vesz fel, a többi megy bele az akkuba. Igen, akár 40-50 amper is egy 50 Ah kapacitású akkuba mindaddig, ameddig a feszültsége el nem éri a 14,2 voltot. Ezután a töltőáram csökkenni kezd. Ezért nem tudja feltölteni teljesen a generátor 1 óra alatt, hanem kell neki 2-3 óra.
De persze májki, neked ezt hiába mondom, mert aki egy ilyen cikket képes belinkelni ide, az segghülye a témához.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!