Üzemanyag szivattyú direktre kötés, akkumulátor plusz jelére kötve mennyire biztonságos dolog ez hosszútávra nézve?
Hosszútáv úgy értem, hogy kb. 220 km oda vissza 110 km.. kifogja bírni?
Nem lesz gondom ettől?
Mindenképp meg lesz csináltatva, csak most kicsit tartok ettől.
Mondjuk nem értem, mert van aki már így használja régebb óta, és mai napig semmi gond nincs vele.
Pedig hallottam, hogy könnyen zárlatot okozhat, tüzet okozhat stb. és ezért is tartok ettől, nem akarom, hogy komolyabb baja legyen az autónak.
De viszont volt olyan is aki annyit mondott, hogy baj nem fog történni csak feleslegesen megy mindig a szivattyú és előbb fog tönkremenni.
Most akkor mi igaz ebből? Melyik verzió?
Álló motornál le fogja meríteni az aksit.🤷♂️
Tegyél bele egy kapcsolót is, meg egy biztosítékot. Úgy nem lehet baj.
Egyáltalán nem biztos, hogy az üzemanyagpumpa állandóan járni fog. Ezt egyébként nagyon könnyű eldönteni. Hallgatózással.
Lehet, hogy a relé továbbra is kapcsolja azt a pluszt, amit a barkácsolt dróton keresztül kap a pumpa.
"Hosszútáv úgy értem, hogy kb. 220 km oda vissza 110 km.. kifogja bírni?"
Akkor lesz gond, ha a karosszéria eldörzsöli a drót szigetelését. Akkor a drót a dörzsölési pont és az akksi között izzóvörössé fog válni, mielőtt elég és megszakad.
Vajon ez a következő 220 km alatt fog megtörténni?
#1 negatív pólusra van kötve, elvileg nem merítheti le.
#2 most majd megfigyelem :)
"negatív pólusra van kötve"
Ha ez biztos, akkor az nem fog tüzet okozni. Ha rövidzárba megy a kasztnival, akkor sem történik semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!