KB. 70%os akulmátor feltöltöttséggel mennyi utat tudok megtenni autóval?
Utólag próbálod kimagyarázni, de nem az elhanyagoltság, hanem az elektromos hibák voltak az információk, ami miatt tévesen rámondtad, hogy tűzveszélyes.
Ha beáll a műhely udvarára egy autó, amin mondjuk hámlik a festék vagy szakadt az ülés, egyszóval elhanyagolt, arra is azt mondod a tulajnak, hogy rögtön ugorjon ki belőle, mert tűzveszélyes?
Autószerelőként akkor sem kellene megalapozatlan véleményt adnod egy autóról, ha utálod a tulaj viselkedését.
#31 Miért van az, hogy te megállás nélkül ebben a kategóriában vagy, de mégis mindig azt látom, hogy semmi hozzáértésed nincsen? Bizonyára van, csak számodra olyan fontos ÁLLANDÓAN egy vita megnyerése, hogy ennek érdekében hajlandó vagy a legnagyobb hülyeségeket mondani.
1. Egy autó többféleképpen is lehet elhanyagolt. Lehet "optikailag" elhanyagolt, műszakilag elhanyagolt, elektronikailag elhanyagolt. Az első kettő nem tűzveszélyes, a harmadik igen.
2. Ha valaki azt mondja, hogy ne foglalkozzon az ember a karácsonfát idéző műszerfallal, akkor az egy bizonyítottan elhanyagolt autó, elektronikusan. És itt szeretném önmagamat idézni: "Lehet nem volt megbuherálva semmi. Lehet nem történt volna semmi. De ez egy olyan lutri, amire értelmes ember nem fogad."
"Autószerelőként akkor sem kellene megalapozatlan véleményt adnod egy autóról, ha utálod a tulaj viselkedését."
Autószerelőként nekem aztán semmilyen véleményt nem kell adnom ahhoz, hogy elzavarjam, legyen az megalapozott, vagy megalapozatlan. Nincs a törvényben olyan rész, miszerint bármit meg kell indokolnom. A tulaj csúnya feje is elegendő indok lehet ahhoz, hogy elküldjem. Persze ha egy kicsit is hajlandó lennél engedni az álláspontodból, akkor rájönnél és beismernéd, hogy itt közel sem személyes és/vagy megalapozatlan indokkal lett elküldve.
"világít az egész műszerfal, mint a karácsonyfa. ABS, SRS, check engine, izzítás... amit csak el tudsz képzelni."
Valószzínütlen, hogy ennyi független hibája legyen egy autónak. Egy közös okot kell keresni, ami a műszeregység. Ennyit a hozzáértésről.
És ha a műszeregységet cserével javítják, akkor az komoly pénz. Előfordul, hogy egy tulaj nem kéri az azonnali javítását. De ettől még semmi okod nem volt azt gondolni, hogy az autóban patkolt biztosítékok vannak, amitől tűzveszélyessé vált. Mondhattad volna, hogy nem vállaltok részjavítást, csak hibátlanul engeditek ki az autókat a műhelyből. Felesleges volt egy laikust autószerelőként félrevezetned.
Troll kérdsés. Azt írja, nő, és nem ért az autókhoz.
Nos, műszaki dolgokhoz nem értő nőknek nem szokott multimétere lenni, és nem írják be század volt pontossággal az akkufeszültséget. Leginkább azt sem tudják, hol keressék az akkut, és melyik két pont között mérjenek feszültséget.
Ez már az első oldalon kiderült. És mindenki hogy ráugrott a gumicsontra, a kérdező meg röhög a markába, hogy de jó vicc volt. A 2-4 oldalon igazából semmi nem derült ki, csak az, hogy milyen jól elvannak egymás szaktudásának minősítgetésével a fórumtársak...
#37 Májk Rém, ez már a harmadik kérdés, ahova beírod ezt a hamis információt tartalmazó választ.
Ajánlok egy fogadást: Mindketten leteszünk az asztalra százezer forintot. Feszültséget mérünk a kocsim akkuján. Mérünk mondjuk 12,4 voltot. Felkapcsolunk egy rakás fogyasztót, lemerítjük 11,5 voltig. Utána beindítjuk, hagyjuk kegyegni alapjáraton. Ha az akkufeszültség emelkedése megáll 12,4 volton, viheted a százezremet. Ha felmegy 14,2-ig, én teszem el a tiedet.
Nem vagyok úriember, mert úriember biztosra nem fogad. A fentebb leírt módszerrel szoktam ellenőrizni félévente az akkum állapotát, figyelem milyen gyorsan merül kb. 20A terhelésnél. Utána persze hagyom feltöltődni, és pontosan tudom, hogy 14,2-re tölt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!