Olajteknő tömítés vagy paszta?
Opel Corsa B 1.2 16v 2000 évj.
Olajteknő tömítést kell cserélnem mert maga a teknő úszik az olajban. A neten különböző vélemények vannak, bár a többség a pasztát javasolja.
Van értelme a tömítésnek, ha van paszta?
Én úgy gondoltam, hogy paszta/tömítés/paszta.
Vízpumpa cserénél és EGR szelep tisztításnál működött ez a kombináció.
Csak hogy itt olajjal dolgozunk. Ki hogy csinálja?
Milyen pasztát vegyek? Kifejezetten ehhez valót vagy univerzális hőálló is?
pasztának semmi értelme, ha használsz tömítést. Gyakorlatilag három külön tömítőréteget csináltál. Ez csak akkor lehet szükséges, ha a felületek sérültek.
ne pasztát vegyél, sokkal macerásabb alkalmazni és el lehet rontani. A teknőhöz készített tömítés minden szempontból jobb. Ha odafigyeljsz a csavarok meghúzási nyomatékára, nem fog szivárogni
Hő és olajálló fugaszil tökéletes oda és akkor nem kell tömítés.
Ez mikor megszilárdul akkor gumi lesz .
Paszta akkor kell ha normális gumitömítést már nem kapsz hozzá, vagy már vannak olyan gondok az illesztéseknél deformáció például vagy kopás és nagy a hézag túl nagy ahhoz hogy egy bele való tömítés tökéletesen tömítsen akkor mint kiegészítő tömítésnek jó a paszta.
Meg persze ha tömítés már egyáltalán nincs hozzá és házilafg kéne valamit barkácsolni na akkor inkább a paszta, bár nem az igazi de célnak megfelelő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!