Csupa olaj az olajteknő a kocsiban. Valószínű a tömítés, mert fölötte tiszta. Mekkora munka ennek a javítása?
Érdemes vele törődni, ha kb 10000 km alatt nem fogy szinte semmit sem? Igazából száraz, nehezen letorolheto, lehet ramelegedett, nem tudom.
Alulról korbeérni, első ránézésre gond nélkül megoldható.
"Csupa olaj/Igazából száraz"
Most akkor melyik? Csöpög az olaj? Van olajfolt alatta?
Ha a teknő tömítésénél ereszt az a legegyszerűbb. Teknő le, tömítés csere, vagy pasztázás és teknő vissza. Nem nagyon kell semmi mást bontani, nem kell keresgélni, hogy honnan jön.
Ha csak 1 deci olaj kifolyik, azt a nívó alig venni észre, de szépen össze tud kenni mindent. Én nem hagynám így.
LEhet főtengely szimering is, első-hátsó.
Az meg az autógyártók egyéni perverziója, mennyire lehet leszedni a kartert a tömítéscseréhez.
Pl a 2000 utáni opeleknél csak megdöntött motornál jön ki párnál a karter, külön szpás a cseréje.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!