Ki lehet kapcsolni a mild hybrid és a start-stop rendszert?
Az 1.0 volt turbó, de azt már kivezették, csak az 1.2-es lágy hibrid van, az még szívó benzines (az Ignisben is ez van).
A Sport kivitelben az 1.4 már turbós, illetve a Vitara és S-Cross is az.
Suzuki mild hybrid rendszere egész jó, és kvázi fakocka egyszerűségű. Ha fékezel, tölti az akkut, 15km/h alatt leállítja a benzin motort (piros lámpához érve) és a klímát meg mindent az akkuról működteti, ezután ha elindulsz, akkor az elektromos önindító elindítja a benzin motort és ha kell picit besegít a gyorsításba. Valójában nagyon egyszerű szerkezet. A toyota és a honda hibrid rendszerre sokkal bonyolultabb technika.
Suzuki féle mild hybrid rendszere inkább egy fejlett start stop rendszer, ami észrevétlenül indítja be vagy állítja le a motort. Jó dolog, meg lehet benne bízni, főleg hogy 7 év garanciát adnak minden főegységre. De egy elektromos motorban nehezen tud bármi is elromlani.
“ Hamarabb elkopnak a sok indítástól. Inkább egyen több benzint, de legyen tartós az autó”
Egyrészt van még kvázi 1 milliárd ember aki így gondolkodik, ezért örülhettek a 38 fokos nyárnak… mit számít a környezet… Had égjen a benzin.
Másrészt, a start stop csak meleg motornál aktív, akkor meg semmi baja se lesz. A hideg indítás káros, de ha van egy üzem meleg motor, ott kvázi mindegy.
A suzuki rendszere amúgy se kapcsol ki be állandóan, mert képtelen elektromosan haladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!