2 hónapja cserélték a lambdaszondát, most ugyanúgy ugrál a fordultszám és nem megy az autó, de miért?
Az volt a baja, hogy mikor indultam volna, nyomtam a gázt és nem ment az autó csak 30-al, a motor pörgött csak, nem ment vissza a fordulat, majd ha igen akkor ugrált.
Villamossági szakembernék volt, kicserélte a lambdaszondát, utána semmi baja nem volt. Most valamelyik nap kiírta a motorhiba jelet, majd nem sokkal rá elkezdte ezt megint csinálni.
Ez mitől lehet?
Nissan micra, 2003, 1.0 motor
"Az volt a baja, hogy mikor indultam volna, nyomtam a gázt és nem ment az autó csak 30-al, a motor pörgött csak"
Ez inkább olyna, mintha csúszna a kuplung
" Most valamelyik nap kiírta a motorhiba jelet"
Rá kell olvasni
A motor akkor is pörög, ha az autó nincs sebességbe, csak beindítom és a fordulatszám felmegy és nem akar normál alapértékre visszamenni.
Ki lesz, csak nem értem hogy lehet ugyanez a baja, ha meg lett csinálva
Azt írod, hogy üresben is pörög. És sebességbe rakva, felengedett kuplunggal is nagy a fordulat, de az autó sebessége nem ennek megfelelő.
Ez két egymástól független hiba. A második oka a csúszó, kopott kuplung, ahogy 1-es írta.
És ha a motor fordulata üresben, gáz nélkül magas, azt nem a lambdaszonda okozza. Valahol több levegőt kap, mint amennyit kellene. Alapjárat szabályzó motor, repedt kartergáz visszavezető csövek, kopott pillangószelep-tengely vagy nyitott állapotban megragadt PCV szelep.
És lehet még egy harmadik hiba is, mert ettől a kettőtől nem gyullad ki a motorhiba jel.
Feltéve, hogy bowdenes gázpedálja van és jól írtad le a jelenségeket...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!