Vélemény egy ilyen "történet" után a kocsieladásról (Audi A4 Avant 1.8Turbo 2006)?
Nagyon érdekelne a véleményetek az adott szituáciomról a kocsimmal kapcsolatban, hogy ti megtartanátok-e a kocsit illetve mit gondoltok az ügyről.
Egy 2006-os Audi A4 B7 Avant 1.8Turbo 160 lóerős kocsiról beszélünk amit pontosan két éve vettem meg az egyik ismerősömtől 165.000 kilóméterrel... A kocsi akkoriban nagyon jól gondozott, garázsban tartott, legtöbbször csak nyaranta használt kocsi volt, az egyetlen "probléma" csak az volt rajta hogy pár éve volt egy erdős balesetük és az első lökháritóján volt egy kis repedés az Audi rácson de az csak kozmetikai hiba.
Egy éven át nem volt gondom a kocsimmal csak alap dolgok lettek rajta csinálva, automataolaj csere, kerékfékpofa csere... Aztán jött az első izgalmas móka, tavaly nyáron volt egy utam Németországba ami ugye 2 x 1000 kilómétert jelent és az 1000 kilóméter után kijött egy hiba a kocsin, és éreztem hogy rázkódik a motor alapjáratban, a motor 800 és 1200as fordulatközt ugrálgatott... Elvittem Németországban egy szervizben, de mivel csak 1-2 napot tartózkodtam ott ezért "privátban" oldotta meg az ismerősöm által egy ottani autószerelő.. Ő megnézte és azt mondta, hogy kikellett cserélnie a gyujtót amiért ugye nem járt egyenletesen a motor, de emellett jelezte egy hibakód hogy a motor és a turbó között nincs megfelelő kapcsolat, de olyan eredeti Audi rész nem volt nála, azthiszem ilyen membránból készült rész a szelephez, de mondta hogy ő szerinte simán mehetek vele 1000 kilómétert vissza és itthon megcsináltatom... Aztán jött a probléma, hogy 300 kilóméter után kiirta a kocsi hibajelzésként megint a "katalizátor / motor" emblémát és éreztem hogy a turbó nem megy a kocsin, mert nagyon lassú volt és alig gyorsult... Végigjöttem Magyarországig ezzel a hibával "sajnos" és a végén már nagyon "zakatolt" a kocsi, a fordulatszám megint összevissza ugrált 800 és 1200 között alapjáraton de még rosszabb volt mint annó... Igy levezettem ugye sajnos 1000 kilómétert hogy nem volt már akkor "egészséges" állapotban a kocsi, de eljutottam az autószerelőmig... Azután kiderült hogy a turbót lezárta a motor, de a turbó elvilleg csak 60%-on működött ezért kellett bele vegyek egy új turbót, a szelepek kilettek cserélve, a gyujtógyertyákat is ujból kicserélte... Azóta viszont érzem az utóbbi hónapokban hogy van egy olyan problémám, hogy ha például "Neutrálban" áll a kocsi és átteszem "Reverse"be tehát tolatásba akkor mindig leugrik egy nagyot a fordulatszám 600ra és vissza hirtelen 1200ra... De ha Neutrálból "Drive"-ba teszem akkor semmi, szépen átrakja... Megkérdeztem a kocsiszerelőt, ő kicserélte az autómataolajat de nem lett jobb ugyhogy azt beszéltük ugye amit ő nem lát a motoron belül, hogy lehet az az 1000 kilóméter ilyen "utóhatást" ért el a motorblokkon belül...
Ezenkívül nincs semmi problémám a kocsival, megy szépen / gyorsan, de félek hogy rövid időn belül megadja magát a motor...?
De mivel igy hogy már összesen nagyon sokat ráköltöttem a kocsira mióta megvettem, új turbó, fékek stb. nem tudom mi tévő legyek, mert ha ugye valami lesz a hajtóművel / motorral akkor az a kocsi már kuka...
Ti mit gondoltok erről / eladnátok a helyemben...?
Köszönöm szépen előre is a segítségetek, válaszaitokat!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én nem értem azt a turbót se.
Mi az hogy a turbót lezárta a motor???
Ráadásul a turbó vagy csapágyas lesz vagy letörik a lapátja, esetleg szimmeringes és ereszti vagy eszi az olajat.
Olyan sincs hogy 60 %-ig tölt, ezt is csak veled etették meg.
1. jól írja , a szerelők álma vagy annyit fizettetnek veled amennyit nem szégyellnek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Menj el egy automataváltó specialistához. Ő majd megmondja, hogy ez a hiba, ami most van, mennyi pénzért javítható.
Azok a hibák, amik a múltban voltak, de kijavították, semmit nem számítanak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!