Mi mindentől tilthat le a motor teljesítménye menetközben úgy, hogy újrainditáskor visszajön az ereje?
VW Touareg 2.5 TDI , 2006 év
A turbó működik menetközben diagnosztikai eszközre kötve 100%-os értéket mutat. Nem találják a pontos hibát. Mégis valami letilt gyorsításkor , majd újraindításkor visszakapja az erejét, amíg megint le nem tilt. EGR szelep azt mondták, hogy jó. Turbónyomás szabályozó hibát írt ki a gép, de a turbó körül minden rendben volt.
Az egyik PD elemnél volt még egy kis baj, amit kicseréltek egy bontottra, a hibát így már nem írja ki, de a teljesítmény probléma még mindig ott van. Köszönöm előre is a válaszokat !
Valahol tuti nyomást veszít a turbó. Arra tippelnék, hogy valahol van egy hajszálrepedés, amit észrevenni még nem nagyon lehet, illetve alacsony nyomáson nem is nyílik szét, ezért újraindításkor nem érzékel hibát és leveszi a tiltást. De menet közben a magasabb nyomás szétnyitja, elszáll a nyomás és rögtön letilt megint.
Újraindítás után mikor tilt le újból? Véletlenül nem gyorsítás közben, magasabb fordulatszámon?
1. Az úgy hülyeség ahogy van amit írsz.
Azt ne képzeljétek hogy csak a turbó körül lehet a hiba, amikor ezer oka lehet neki.
Egy kontakt hiba is lehet ami a rázkódástól nem érintkezik jól vagy bármi .
#2 Szerintem meg tudom hogy miről beszélek, mert nem egy ilyet láttam már. Tapasztalatból beszélek, köszönöm szépen.
Rázkódástól kontakthiba, aha... ÁLLANDÓAN? Te aztán tudod miről beszélsz, biztos jobban értesz hozzá. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!