Mitől veszítheti el menetközben pár mpre az erejét egy g astra?
1, ahhoz képest a 2001 utáni darabok Z-s motorral elég jól beváltak.😁 hitvány?
Kényelmetlen mint egy kiült falusi pad, nem épp jó a futómű sem, s cseppet sem halk.
De filléres jószág, ami elég strapabíró és megbízható.
Nem írtál se motorkódot de még azt sem hogy benzin vagy dízel.
Ha dízel akkor megeshet hogy az adagoló vezérlő elektronika döglődik, annak leginkább az elektromos csatlakozójánál lévő lábak szoktak leválni a nyákról és ez bezavarja a működését, lehet pillanatnyilag nincs csak érintkezés a hibás forrasztás miatt és azért haldoklik. Meg azoknak az adagolójuk sem egy jó konstrukció meghibásodásra hajlamos ami végett a gázolaj szépen befolyik az elektronika dobozába és szétmarja a nyáklapot lényegében. Megoldás az hogy Debrecenben foglalkoznak ilyen adagoló vezérlő felújításával valamilyen Zoltán nevű srác, a teljes neve nem ugrik be. Ő simán megcsinálja plusz elég sok G Astra nyűgre tudja a megoldást.
Ha benzinmotoros főleg Z széria esetleg Twinportos változat azoknál is lehet hasonló probléma tudomásom szerint. Nekem anno az 1.4 Twinportos G Astrámnál az volt az egyik baj hogy nem kapott megfelelően benzint szűrő csere, pumpa csere volt, nem segített sokat. Kiderült hogy a szívósor rudazat pontosabban twinport műanyag lábai törtek le és rezgett mint állat aminek volt hangja és emiatt kínlódott az autó is időnként. Persze ki lettek pucolva a vákumcsövek mert az sem árt, és persze a fojtószelep ház is komplett pucolást kapott ez is sokat segített de a fő bűnös nálam a twinport volt. Ezek amikor rendbe lettek téve normálisan egy opel szervizes jóbarátom segített ebben akkor az autóm csak úgy szedte a lábait, nem kínlódott meg semmi sem.
De van egy kolléganőm akinek szintén G Astrája van és neki kipufogó rendszer volt eltömődve annyira hogy nem volt normális a kipufogás és gyorsításnál eléggé kínlódott de nála is volt hidegndítás utáni lefulladás, első indulásnál a megszokottnál nagyobb gázt kellett adnia. Középdob cserélve lett, cső kipucolva, hátsó dob jónak tűnt és ez volt a megoldás.
Számos hiba oka lehet ez nálad is. Így látatlanba még egy specialista sem fogja megmondani mi a pontos baja, csak ad tippeket miket próbálj meg és vagy működik vagy nem. Javaslom vidd el egy szervizbe ahol átnézik rendesen bemérik és akkor kiderül mi a probléma.
Egyik exemnek igaz Skodája volt nála katalizátor volt annyira eltömődve hogy amiatt volt kegyetlen pocsék az autója.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!