Egy 2019 Mercedes-Benz A osztály fenntartása mennyibe kerül havonta?
Mindennel együtt, átlagolva?
150k környéke kb
Ha garanciális még, akkor valóban nem kell a meghibásodások költségével számolni.
Azt viszont saját tapasztalatból tudom cáfolni, hogy egy fiatal autón soha nem romlik el semmi! Más márkájú autóm van, amiről idén február végén járt le a garancia. Ezek alatt az évek alatt (most van benne 43e km) a kocsi többet volt szervizben, mint az előző 13 éves autóm. A garanciális javítások költsége, ha saját zsebből ment volna, bőven verik a milliós nagyságrendet.
Mondjuk ha valódi költségre vagy kíváncsi az ott kezdődik hogy a vételárat is hónapokra osztod le mint költség, tetszőlegesen annyi évre amennyire tervezel. Gondolom nem ingyen adták.
Vagy számolsz az értékvesztéssel.
Az ilyen alap dolgokat nem említem, hogy kgfb, adó stb.
Amíg 100ból 99 ember ott tart fejben, hogy autó költsége= benzin meg fékbetét addig nem igen van értelme ezekről a dolgokról beszélgetni
#7
Ez az értékvesztés világi bullshit. Ingatlanon kívül kb minden veszít az értékébő. Akkor ennyi erővel minek veszünk meg bármit is? Hisz például egy új kabát se ér már közel se annyit, mint amikor vettük. Felkéne már nőnötök és elfogadni, hogy az autózás egy prémium dolog azoknak, akik megtudják fizetni. Nem pedig valami olcsó játék mindenféle csórónak.
Attól hogy minden veszít még nem kell számolni vele? Mi az, hogy minden veszít? Ha a mobiltelefonod veszít az értékéből az számodra megyezik azzal, ha kihozol egy mondjuk 15 milliós autót és használod 1 hónapig akkor azonnal milliókat buksz már? Nem kell duzzogni, nem azt mondtam hogy ez gond. Ez így van rendjén, el kell tudni fogadni. De attól egy költség még millió dolog mellett.
Ennyi erővel üzemanyaggal se számolj mert minden autót tankolni kell
Nekem kellene felnőnöm mert tisztában vagyok az autózás összes költségével? Igen, többek között arra próbáltam reflektálni, hogy az autózás ebben az országban egy kvázi luxus dolog, több millió háztartás erőn felül nyögi az autót.
Az autózás az egész világon luxus, leszámítva néhány igen gazdag országot. Bár, egyébként az átlag embernek ott sem olcsó. Az meg, hülye példa, hogyha a 15 milliós autót hónapokig használod csak. Ha ennyire tele vagy, pont telibeszarod.
Aki meg vesz egy átlag autót és tervez vele egy átlag 10 évet, az teljes mértékben elfogadható. Ezzel jár az autózás. Aki meg félévente cseréli a 10+ milliós autókat, annak pont nem luxus az autókázás. Szóval jah, még mindig nevetésges ilyenekkel számolni. Sajnos itthon még mindig nem értették meg az emberek, hogy a kocsi luxus, és nem egy must have dolog mint mondjuk egy fogkefe. Szóval jah, felesleges ez a magas lóról duma, hogy az autózás luxus itthon. A világ legtöbb részén a középosztálynak és annál lejjebb luxus az autókázás, főleg ha szalonból vásárolt vadonatúj kocsit nézünk.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!