Volkswagen Golf II karbantartási költségek?
A kérdésem a következő: Mekkora eltérést mutat egy kettes Golf fenntartása összehasonlítva egy fiatalabb autóéhoz képest - értem ezalatt az olajcserét és egyéb szervizelési költségeket. Tekintettel a korára, mennyire áll még rendelkezésre belőle alkatrész, gyakrabban kell-e szervizelni, mint mondjuk egy 15-20 éves autót? Amiket eddig hallottam, hogy aránylag egyszerű konstrukció, pont ezért tartós, kevésbé hajlamos meghibásodásra, ez még autó. És persze olyat is, hogy alsóhangon 30 éves járgány, mit akarok, az első úton szétesne alattam olyan korrodált mind. Kíváncsi lennék van-e alapja ezeknek, mik a válaszolók tapasztalatai a Golf II-essel.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Nekem volt 5 évvel ezelőtt benzines kettes golfom.
Minden alkatrész kivétel nélkül fillérekért ment hozzá.
Amivel szívtam, az a karburátor volt.
4 db használtat kellett venni, mire a szerelőm össze tudott rakni bele 1-et, ami jó lett végül.
Ezen kívül a kopó alkatrészek mindegyike tényleg nagyon olcsó bele. A mai újabb olcsó kategóriás autókhoz viszonyítva, szerintem legalább a harmada az alkatrészár.
Bontott dolgok is vannak még hozzá bőven.
A rozsdára figyelj, minél kevesebb, annál jobb.
Plusz az is előny, ha az előző tulaj cserélt rajta több alkatrészt is.
Esetleg friss dotos gumi ha van rajta, vagy ha egyszer fényezték telibe, és van képe a visszacsiszolt glettelés előtti autóról.
Csak a rozsda tudja vinni a pénzt rajta rendesen...
Alkatrész nem drága, sem a bontott sem az utángyártott.
Hobbiautónak szerintem kiváló, napi használósnak már nem merném bevállalni max rövidebb távokra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!