A buszok tényleg napi 200km-t tesznek meg Budapesten?
Illetve vidéken helyközi vonalakon?
Hogyan képesek így is 20-30 évet kiszolgálni ezek a járművek? Egy töredék életkorú autónak már minden baja lenne, ezek meg valahogy elmennek. Gondolom sok szervízelésen átesnek.
Apropó, hetente viszik szervizbe ezeket a buszokat? Vagy elég havonta?
A rendelkezésre állás azért sok dologtól függ, egyrészt lehet garanciális átvizsgálás, új autók illetve motorok esetében sem ritka az 1-2000km utáni kötelező szerviz ahol olajcsere és hasonló dolgok történnek.
Továbbá egy városi busz 100 nap alatt sokat fékez, gondolom a féktárcsát is megeszi rendesen, az is csere. Ettől függetlenül, szerintem nagyon rendben vannak motorikusan, mert a városi 200km igen is sok és nagy feladat.
Egy taxi szerintem nem reprezentatív.
Az új busz esetében hogy jött ki a matek, hogy 1 hónapot javítás alatt van, ha 95% a rendelkezésre állás? 12 hónap van egy évben nem pedig 10.
A rendelkezésre állás meg mint fent írtam, fogyó és kopó alkatrészek miatt lehet. Értsd egy buszgumit tudomásom szerint 6x is újra lehet futózni, mert a sok gyorsítás és lassítás eszi rendesen. Na most abból van 6 vagy 10db gumi! Azért nem 10 perc munka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!