Miért félnek megvenni egy garantált 280.000 kmt futott autót, aminél a következő pár évbe semmi drága javítási költség nem valószínű, mert mindig karban volt tartva?
Mert sokkal jobban hangzik és kívánatosabb a 130 ezret futott olaszbó' és németbő' frissen behozott szilikontól csöpögő autó, mint egy valóban jó sokat de jó utakon futott autó, abban megvan az a "használt" érzés. Ennyi az egész.
Én megvenném, persze csak ha itthoni volt mindig is. 280 ezret futott az valaha 400 ezret futott volt ha behozott.
Mert minden autót úgy hirdetnek hogy hiba mentes, minden meg van rajta csinálva.
Holott 90 %-át azért adják el mert már sokba fog kerülni.
Nagyon kevés az az autó amelyik tökéletes és mégis eladja .
Talán ha újat akar venni és azért kell eladni.
Azért, alapozok arra hogy semmi drága javítás nem várható.
1. Egyszerű szívóbenzines láncos japán motor.
2. Új fékbetét/tárcsa elől/hátul új kezifékkötél.
3. Új akku
4. 30e km ezelőtt komplett kuplungcsere.
5. Új gumik.
Magyarán nagy baja nem lehet, mindig karban volt tartva.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!