Opel Astra H GTC-ből melyik 1.6-os benzines motor a megbízhatóbb?
Én az erősebbiket vettem 1 hónapja. Mindkettőnek megvan a maga problémája, szóval szerintem ne sokat gondolkozz rajta és inkább az autó állapotára fókuszálj, mivel nem sok van a GTC-kből, szóval nem lehet a végtelenségig válogatni, mint hogyha 5 ajtósat akarnál, amiből van ezer.
A 105 lovasnál (XEP) nem kell aggódni az okoskerekek miatt, mivel nincs neki (emiatt gyengébb), cserébe viszont van EGR, ami mint minden autónál le tud kokszosodni, ha nincs rendesen használva az autó, illetve a nagyobbik baj, hogy az TwinPort-os, a szívósorban van egy állító mechanizmus és műanyagból van az egész, szóval idővel elhasználódik és eltörik, javítani nem igazán lehet, újat/bontottat kell szerezni.
A 116 lovasban (XER) nincs se TwinPort, se EGR, de van helyette szelepállítás. Az okoskerekekkel nem szokott baj lenni, persze ha az ember elhanyagolja az olajcserét, vagy silány minőséget használ, akkor idővel tönkremegy és nem olcsó mulatság. A gyakoribb probléma az, hogy a profilállító szolenoidok bedöglenek.
Szóval mint írtam, ne ez alapján válassz autót. Nincs túl sok GTC, úgyhogy inkább keress egy jó állapotú darabot és amilyen motor van benne, olyan lesz, kész. Bár a személyes véleményem az, hogy elkél az autóba az a kis pici plusz erő/nyomaték, szóval én a 116 lovasat preferálom, de ez csak személyes vélemény.
Z16XER-t (A16XER-t) venném.
Egy H Astra azért nem egy özönvíz előtti, szánalmasan öreg bontószökevény matuzsálem! Pont hogy már modern autó, sokféle motorral, sok extrával kérhető volt, de még nincs a környezetvédelem miatt túlbonyolítva. A GTC meg még szép is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!