Lehet szerezni hordozható akkumulátort, vagy ti hogy oldanátok meg egy elektromos autó töltésèt hosszabb úton?
A kérdésem az lenne, hogy mit lehet tenni akkor, ha az akkumulátor nem elég nagy egy autóban. Az új autók többsége 300km-t bír, de nekem időnként 600km-t kellene megtennem. Létezik olyan akkumulátor, amit be tudok helyezni az autóba és tölti az autót, ha szükséges? A mérete tulajdonképpen mindegy a hátsó üléseken bőven elfér.
A kérdés egyenlőre csak elméleti kérdés, ha ez megoldható lenne simán lehetne elektromos autóm is akár azért merült fel bennem.
Nagy tévedésben vagy .
HA lenni is akkumlátor az nem tudna tölteni, legfeljebb cserélnéd.
Megállsz és feltöltöd, az marad.
A 600 km-t megállás nélkül teszed meg? Hat óra non-stop, WC és kávé szünet nélkül?
Mert ha megállsz valahol, ha csak tíz percre is akkor ott töltheted az autódat. A Tesla Supercharger 10-15 perc alatt feltölti a kocsit.
Sokkal egyszerűbb mint méregdrága extra akkut venni amit évente talán egyszer használnál.
A Tesla naponta nyit új töltőállomásokat Európában. Az elektromos autók most még drágák de zuhan az áruk.
Úristen azt az első videót fájdalmas volt végignézni :D
1400km alatt hányszor állt meg tankolni? 10szer???
Nincs ilyen extra akku, úgy tudod megoldani a töltést hogy megállsz tölteni.
Mennyi időnként mennél 600km-t egyben? Naponta? Ha igen, akkor anyagilag nem olyan nagy biznisz mert a nyilvános gyorstöltő drága, az otthoni az olcsó (bár így is minden nap az otthoni olcsó áramról töltve indulhatsz).
Úgy gondolom hogy nem a világvége egy 600km-es úton megállni 20-30 percre hogy töltsön az autó, értem én hogy a benzin/dízellel nem kell, de ha az egész éves használatot nézed akkor ez azért nem egy kibírhatatlan áldozat.
Ha a kúton 150Ft lenne az üzemanyag literje de cserében literenként 2 percre félre kellene álljál a parkolóba, akkor 150 vagy 480 Ft-ot fizetnél? Azt hiszem sok embernek beleférne egy kis várakozás…
Azt se felejtsd el hogy az elektromost nem tele kell rakni hanem csak annyit hogy elérj a célodhoz. Ha megérkeztél felrakod töltőre és másnapig ráér telecsöpögni.
Ha a 700km-es hatótávú autódat hetente tankolok akkor a 350km-es hatótávú elektromossal nem kell heti 2x fél órát ülni a töltőn, csak abban az esetben kell ha 350km-nél többet mész aznap ÉS nincs tervben olyan megállás ahol egyébként lehet tölteni (étterem, bevásárló kp, stb).
#5
Igen, bemutatta hogy egy elektromossal is lehet messze menni, de igazából egy keserves szenvedés lett belőle. Az I3 városi/agglomerációs cirkáló, nem erre való és ezzel csak az elektromos autózás fájdalmas részét lehet bemutatni.
A Tesla bármelyik Long Ranges autójával az első nap is megáll egy 20 perces töltésre, éjszaka felrakja és reggelre tele lesz, a második napon is megáll egy 20 perces töltésre és nem kell így bohóckodni.
Ha Ioniq 5/EV6-tal megy akkor maximum 2-2 alkalommal áll meg 15-20 percre, túl lehet élni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!