A turbo kopo alkatresznek szamit? (Tobbi lent)
Te most azon agyalsz hogy 150 e km múlva tönkre megy aza szar.
Inkább a szerelő látja rajtad hogy mazsola vagy és rendesen letud húzni.
Egyik kollégámnak 30ezer km volt az autójában amikor a turbót cserélni kellett.(VW Passat).
Szóval 30ezer!
Vannak javítószettek, középrészek a turbókhoz, 10-50 ezer Ft között.
Többet csináltam már, a szívás csak a szerelés.
Ha jól értem, azért szeretnél szavatosságot érvényesíteni egy 8 éves használt autóra, mert a turbó jelenleg működik, de kicsit hordja az olajat?
Hát, sok szerencsét :D
Másrészt nem kötelező megvárnod, hogy tönkremenjen a turbó x kilométer múlva, lehet ám tenni ellene, mint megelőző jelleggel. Nyilván nem tudom ennyiből, pontosan mi baja van, de mivel a turbó tönkremenetelét emlegette a szerelő, ezért gondolom nem a motor hordja az olajat, hanem a turbó csapágyából jön. Ami jó esteben a tömítések cseréjével orvosolható, és akkor nem fossa el az összes olajat, a csapágy beállását okozva...
Koszonom szepen az ertelmes valaszokat, a tobbi meg nyaljon sot. 8.:
Csak erdeklodes szintjen kerdeztem, hogy a turbo milyen statuszban van, ha az ember hasznaltautot vesz. Amennyire en tudom a rejtett hibak, ha az elado tud rola, buntetojogi felelosseget von maga utan, de ez a kopoalkatreszekre illetve a nem rejtett hibakra termeszetesen nem igaz. Erre iranyult a kerdesem, mert nem tudtam hogy a fent emlitett alkatresz melyik kategoriaba esik. Sajnos kimondottan a turborol nem sok anyagot talaltam a neten, illetve azota talaltam. Megegyszer koszonom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!