Mi értelme a több márkanévnek?
Mi értelme mikor egy gyártó több néven is forgalmaz?
Legismertebbek talán az Opel - Vauxhall és a Suzuki - Geo Metro. De még van jó néhány ilyen, hogy valahol így valahol úgy hívják amúgy teljesen azonos autó.
Ebben mi a lényeg, miért csinálják így?
Na na!
A Geo Metro a General Motors által, a Suzukitól rendelt usa piacos kisautó.
Mivel General Motors nem lehet az autó neve így adtak neki egyet, majd később beolvasztották a Chevroletbe.
Licence, vagy az egyik felvasarolja a masikat, de meghagyja a markat letezni.
Dacia is Renault valojaban :)
Különböző okai vannak.
A Vauxhall pl. egy 125 éves autógyártó cég, aminek nyilván azért hagyták meg a nevét, mert a Brand egyszer még jól jöhet.
Az Opel ugyanígy egy bejáratott márkanév. Aki német márkához ragaszkodik, az hamarabb fog megvenni egy Opel combo Life autót, mint egy Ciroen Berlingot, vagy Peugeot Riftert, pedig a három autó pár stilisztikai eltérést leszámítva ugyanaz.
Az USA-ban japán márkanévvel nem lehet prémium autót eladni ezért a Toyota megcsinálta a Lexust, a Honda az Acura-t, a Nissan az Infinity-t, stb.
Mit szólnál hozzá, ha ez lenne az autódon? 기아자동차, vagy ez 起?
Mi se tudnád olvasni. De még fonetikusan leírva a kiejtése is nagyon furcsa lenne a mi európai kultúránkban: "giajadongcha"
Nem egyszerűbb az, hogy Kia?
Az Opel egy angolszásznak furcsa név, nekik megszokottabb és sokkal ismertebb a Vauxhall, Holden, Buick, stb a különböző országokban.
arról már nem is beszélve amikor ugyanazt a technikát több néven is árulják
vw-audi-seat-skoda
költséghatékonyság
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!