Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mikor fog divattá válni a...

Mikor fog divattá válni a hidrogén autó?

Figyelt kérdés

Ugye egyre jobban fejlődik ez az iparág, és már ideje lehetne "hibrid" autókat kézbe venni...

Vajon mikor jön el ez az idő , elfog egyáltalán ?( 2012 ???)


2010. szept. 10. 21:48
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
majd ha elfogy a kőolaj, addig még remekül megéri ez mindenkinek akin keresztül a vásárlóhoz jut
2010. szept. 10. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

Vagy elektromos autó ???

Tuti nemlesz olyan hogy, ,, Na most elfogyott az olaj, átváltunk másik üzemanyagra"

2010. szept. 10. 21:56
 3/19 anonim ***** válasza:
71%

Jó lenne bizony...

Csak ehhez az kell, mint ami a mostani, benzin-elektromos hibridek elterjedését, divattá válását segítette: egy kellően tőkeerős gyár, akinek belefért, hogy úgy gyártson autót, hogy az eleinte nem lesz sikeres (Toyota a Priusszal), egy nagyon jó marketinges csapat, aki elhitette a néppel, hogy erre a technikára van szükség a bolygó megmentéséhez és egy olyan technika, ami különösebb infrastruktúra nélkül tudott valami újat hozni a kőolajalapú közlekedésbe.

A tőkeerős autógyárral nincs gond, mert a hidrogénüzem egyik úttörője a BMW (biztos van több is, de most ők ugranak ba), akiknek talán bele is férne egy erőltetett típusbevezetés, a marketingeseik is igen jók, csak az a fránya infrastruktúra... A benzin-elektromos hibrideknek nem kellett. Benzinkutak voltak, benzin is volt és csak az kellett beléjük. A ma és a közeljövő plug-in hibridjei ehhez képest csak elektromos hálózatot igényelnek, az is van. A hidrogénüzemű autók viszont saját hidrogéntöltő állomásokat igényelnek, amik borzasztó drágák, ezért nem éri meg őket "csak úgy" telepíteni, várva a majd egyszer jelentkező igényre. Igazából egymásra vár az autóipar és az "üzemanyagos" háttéripar: az autógyárak azért nem vezetik be a hidrogénüzemű motorokat, mert nincsenek hidrogénkutak, az üzemanyaggyártók pedig azért nem állítanak hidrogénkutakat, mert nincsenek hidrogénüzemű autók.

Amíg viszont a kőolaj (és ebből adódóan a kőolajszármazékok) ára elfogadható szinten van, addig nem is lesz változás: egyszerűbb lesz a régi, jól bevált benzines/dízelmotort bőgetni. Mikor már nagyon felmászik az üzemanyagok ára és meg fogja érni keresni valami mást, akkor lesz érdemi előrelépés a hidrogénüzem terén.

2010. szept. 10. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim válasza:
35%

hát a hibrid autó az egyre gyakoribb.

már elég sok embernek van olyan és a külföldi sztárok is divatbahozzák pl. Miley Cyrus, Zac Efron

szóval szerintem 2-3-4 éven belül már elég sokat fogunk látni az utakon

2010. szept. 10. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:

kb 15 év múlva jobb esetben. Most még megfizethetetlenül drága. Az üzemanyagcellák és hidrogénmeghajású robbanómotorok aranyáron vannak.

Amúgy pedig még hatalmas üzlet a kőolaj - a vállalatok egyre csak emelik az árakat, és az emberek mégis veszik a naftát a járművekbe ...

2010. szept. 10. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
57%

Először is Miley Cyrus és Zac Efron nem sztár


És akkor most egy kis felvilágosítás hibridből:


az akkumulátor legyártása hatalmas környezeti terhelést jelent, és borzasztóan drága. olvastam egy tanulmányt, amiben tételesen bebizonyították, hogy egy új Toyota Prius legyártása, és 1 éves használata átlagos futásteljesítménnyel nagyobb környezeti terhelést, több káros anyagot generál, mint egy 4.2 literes V8as kompresszoros Range Rover legyártása, és 1 éves használata, azonos futásteljesítménnyel.


a hibridek még csak képmutató emberek autói, mert kevesebbet sem fogyasztanak lényegesen, mint kisköbcentis nemhibrid társaik, és főleg a gyártási folyamat miatt nagyságrendekkel szennyezőbbek.


tisztán elektromos üzemű illetve hidrogén üzemű autókkal sem lenne könnyebb a dolgunk, ugyanis a hidrogént vízből vonják ki, elektrolízissel. ehhez baromi sok áram kell. ahoz szintén baromi sok áram kell, hogy otthon bedugd az autódat a konektorba, és másnap autózz vele.


és az áram vajon miből lesz?


többnyire fosszilis energiahordozókból. pedig pont ezeknek a használatától akartunk megszabadulni...


nem tart még ott a nap, szél, víz energia felhasználás, illetve az etomenergia sem használható annyira széles körben, hogy meg lehessen oldani az elektromos autózást. vagy legalábbis egyelőre nincs a világ orrára kötve.


de aki hibridet vesz, és azért veszi, mert azzal szerinte segít a környezeten, azt le kellene vágni a Taigetoszról, annyira buta.

2010. szept. 10. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:

kiegészítésképp második válaszolónak: valóban nagyon nyomja a bmw a hidrogént, de a honda fcx hamarabb is volt, és működőképesnek is bizonyult.


hogy miért nem árulják? azért, mert mint azt leírtam: nem oldana meg semmilyen problémát.


ötödik voltam

2010. szept. 10. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
Igen, de egészen más módszerrel "nyomják". A BMW a hidrogénüzemű belsőégésű motorra esküszik (már az E38-asból is volt hidrogénüzemű változat, az E65-ből pedig kis sorozatban is készült), a Honda FCX pedig tüzelőanyagcellás autó. Így aztán nehéz megmondani, kié is az úttörő szerep. :-)
2010. szept. 10. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

e38-ról nem is tudtam.


köszi!

2010. szept. 10. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim válasza:

hát akkor mik ha nem sztárok?-.-

valaki szereti őket/valaki nem.

ha csak ismert emberek lennének nem lenne minden áldott boltban legalább egy olyan pohár,táska,kulcstaró amin nem ők vannak. hát mi ez a nem sztárság?

jó persze nem olyan mint angelina Jolie

de akkor is.

2010. szept. 10. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!