Renault Twingot a klíma mennyire fogja vissza? 2000-es évjárat 1.2 16V (75LE). Jól le tudja hűteni az autót? 90km/h tempónál elviselhető a szélzaj? A motor sokat forog 90km/h-nál?
először is..a klíma nem fog vissza egyetlen autót sem..ez csak egy kocsmai legenda. Ha tudod, hogy mennyit fogyaszt az otthoni hűtő, na ugyanannyi teljesítmény kell a kompresszor hajtásához..néhd meg hány Watt..
Ha van benne elegendő gáz, akkor jól hűti az utasteret, akármilyen meleg van. Normális használatnál nem tudod szétpörgetni.
A szélzaj? Nem is hiszed, de ha nem megfelelő a gumi mintázata, minősége, az igencsak zajos, a szélzaj semmi ahhoz képest.
Azt sem árt tudni, hogy ez egy jól kitalált autó, mérnökök, technikusok százai dolgoztak a
prototípuson, mire a vállallat vezetése jóváhagyta a gyártást.
Ha a klíma lefogná a motort, nincs az a hatóság, amelyik forgalomba engedné helyezni...
...és ez a klímafékezés egyre terjed...jééézusom.
Látom képben vagy egyes.
A klíma kompresszorát a motor hajtja, így ami ahhoz szükséges, annyival kisebb teljesítmény marad a hajtásláncnak.
Kisebb, és gyengébb motoroknál érezhető a menet teljesítmény csökkenése a klíma bekapcsolásakor.
Ugyanezzel a motorral van Thaliám, amit imádok. Sok ideig ez volt az első számú autóm, így történt, hogy pl Németországot sokszor megjártam vele oda-vissza, autobahnon mentem vele rengeteget, 180-al mentem egy nagyon hosszú lejtőn Bajorországban, egy BMW meg jött mögöttem (ő nyilván félgázon), nagyon szép kalandjaim vannak vele.
Na de a lényeg: igen, lefogja a klíma, és a fogyasztáson is érződik. De bőven bír menni még klímával is, a legkritikusabb pont, mikor nyáron 40 fokban beülsz a tűzforró autóba, 4esre tolod a klímát, majd városban araszolásnál minden indulásnál le akar fulladni, na ott érződik, hogy nagyon lefogja. De tartós haladásnál fordulaton nincs baja.
90 km/h-nál sokat forog, majdnem 3000-ret. Illetve 95nél forog pont 3000-ret. Nagyon soknak tűnik, de ez a motor annyira imád pörögni, hogy sok sportosnak mondott autó motorja elbújhat mellette, élmény pörgetni, és bírja is. Hangosnak hangos, de elviselhető teljesen. Gondolom a Twingo sem hangosabb, sőt.
Én csak ajánlani tudom, nagyon jópofa motor ez. Ahogy a Twingo önmagában is egy jópofa kisautó, belül hatalmas térrel.
Hát egyes, szerintem ne a kocsmában hallottak alapján próbálj releváns válasz adni.
"Azt sem árt tudni, hogy ez egy jól kitalált autó, mérnökök, technikusok százai dolgoztak a
prototípuson, mire a vállallat vezetése jóváhagyta a gyártást."
Ember. Ez egy Twingo. Jó ha két számjegyű a tervező csapat.
"Ha a klíma lefogná a motort, nincs az a hatóság, amelyik forgalomba engedné helyezni..."
Miért, milyen szbályzatba ütközik, hogy a klíma a motor teljesítményét használja?
"...és ez a klímafékezés egyre terjed...jééézusom."
Ezt meg nem is értem.
Ha ennyire fogalmad sincs a kérdésről, akkor ne írogass kocsmában hallott baromságokat, hanem inkább csak olvasd a kommentneket. Hátha tudsz belőlük tanulni.
#8 Az autóban jóval nagyob teljesítményű klíma van mint a te lakásodban! Az a párszáz vatt, meg csúcsteljesítményen nálam a 3.5kWattosnál 1800 Watt, mert a régebbi autoklímák ugye még nem szabályozzák magukat, meg nincs lekapcsolás előzéskor.
Szerinted miért emeli meg az autó az alapjáratot mikor rákapcsolod? Mert ennyire megfogja a motort! Már ha van egyáltalán klímás autód, vagy nagyon nincs érzéked a kocsikhoz.
101 lovas autóm van, ami szépen, nyomatékosan húz, de klímával átmegy ez "nyúlós" gyorsulásba.
De ha nekünk nem hiszel, akkor olvasgass kicsit utána:
8as
Egy Twingo alacsony fordulaton néhány kilowattot ad le. A klíma is felvesz belőle igencsak komoly százalékot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!