Ment már tönkre drága alkatrész egy olcsó autón nektek? Mit csináltatok vele? Megjavíttattátok?
Az autómon (19 éves Renault Megane Grandtour) lassan esedékes lesz egy vezérlés csere (plusz ami ezzel jár, vagyis vízpumpa, meg hasonlók) Ez úgy nagyjából a kocsi árának negyedébe ötödébe fog kerülni, vagyis úgy 120-150 ezerbe.
De nem 3 millióba, amibe egy érdemben újabb és kevesebbet futott autó kerülne, amin lehet hogy ugyanígy ki kellene cserélni ezeket.
190 ezer ft-os automon beszart a valto. A szervizbe eloszor 70 ezret mondtak ra azt mondtam jolvan legyen kesz. 3 nap mulva hivnak hogy valtodifi hibas 240 ezer lesz a javitasa (at akartak baszni). Mondom nem lesz annyi mert hazahozatom a kocsit.
Vettem egy ugyan olyat 200 ezerert es a regi megmaradt donornak.
35-ért vettem F Astra
Motor adta fel esélyes hogy friss olajat egy ideje nem látott, de mondjuk eleve motorhibásként adták el, így is kifutott még 50-k km-t..., azt kicseréltem, 50.000-volt a motor 1-hó garival 60-ezret futott de újabb autóból, motorkód egyezett..
Akkor küszöbök tornyok rohadtak ki, a taposólemezekkel egyetemben, lehajtattam ismerőssel 2-es rozsdamentes lemezből, és behegesztettem.
Futómű alkatrészeket cseréltem kb mindent, amiből volt tettem erősebbet, azt is cseréltem amúgy ami még jó volt, igazából a gömbfejek amik rosszak voltak csak.
Fejegységet,kalaptartót, meg ilyesmiket cseréltem olyanra ami nekem tetszett esetleg karcos volt, de ezek nem voltak létszükséglet.
Az autó árát sokszorosan ráköltöttem, de legalább jó autóm lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!