Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire gyakori, hogy az...

Mennyire gyakori, hogy az Unix vagy bárdinál megrendelt cucc nem jó a kocsiba?

Figyelt kérdés
Ugye a típus, évjárat, alvázszán minden esetben adott. Kíváncsi vagyok, jöhetnek a sztorik.

2022. febr. 6. 05:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
76%

Elég kib*szott sűrűn...


A héten történt, csak hogy a legfrissebbet hozzam fel, Transit olajszűrő nem jó jött. Ez még lehet, hogy nem az Unix hibája, mivel több féle szűrője van és nem tudom mit rendelt a kolléga. Lemértem külső-belső átmérőt, magasságot, kikerestem magam a megfelelőt, kép és leírás alapján minden megfelelő. Mondom "azt". Kirendelte, megjön, teljesen más.


De ez csak egy csepp a tengerben, nagyon sűrűn fordul elő Unixnál. Bárdit nem ismerem ennyire, arról nem mondok véleményt. Dolgozik a pesti főraktárban is ismerősöm, mesélt ezt-azt, azóta már meg sem lepődök az ilyeneken. Totális fejetlenség és nemtörődömség, ami ott megy, így nem is csoda, ha össze-vissza van csomagolva, meg címezve minden.

2022. febr. 6. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Bárdinál is előfordul. A legtöbbször kiszerelem az alkatrészt és utána a katalógusukból kikeresem cikkszám, méret és kép alapján a megfelelőt. Így azért minimalizálni lehet a téves rendeléseket.
2022. febr. 6. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

nem érdemes alvázszám alapján vásárolni

szereld ki az alkatrészt, nézd meg milyen OEM kód van rajta és az alapján keressél

2022. febr. 6. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Vortrex ***** válasza:
31%

Ez csak a megrendelőtől függ, hogy ki és milyen hozzáértéssel, milyen oldalon kereste a terméket.


Azok a katalógusok, amiket az eladók használnak az alkatrészboltokban, nagyon profik. Évjárat, motorkód stb. alapján kiírja, hogy ezzel a 1-2-3 féle alkatrésszel szerelték az adott típust, ott a fénykép róla és azt rendelik, amelyik a tiedéhez való, ők értenek hozzá és nem rendelnek rosszat. Naponta 2x kapnak szállítmányt, ha mégis rossz az alkatrész, akkor a másodikkal lehozzák a jót és visszaküldik a rosszat, szóval elég gyorsan megoldják.


A baj akkor szokott lenni, amikor a netes katalógus betippel egy alkatrészt, a vevő meg gondolkodás nélkül megrendeli otthonra.

2022. febr. 6. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
60%

#4


"Lemértem külső-belső átmérőt, magasságot, kikerestem magam a megfelelőt, kép és leírás alapján minden megfelelő. Mondom "azt". Kirendelte, megjön, teljesen más."


Biztos vagy benne, hogy a megrendelő a hibás? És ráadásul az talán lejött a válaszomból, hogy nem otthon kókányoló, webshopból rendelő hülyegyerekek vagyunk, hanem szerződött Unix partnerek és a TradeLine-on keresztül rendelünk, ami hajszál pontosan ugyanaz a program, amit az értékesítők használnak az Unix kirendeltségeken. Igen, nagyon jó program, ír minden szépet és jót. De ha egyszer állandóan félrecsomagolnak, meg félrecímkéznek, akkor semmit sem ér az egész. Cikkszám szerint hiába rendelem meg a megfelelő alkatrészt, ha az adott cikkszámot nem a megfelelő alkatrészre ragasztották rá.


Szóval itt logisztikai problémákról beszélünk az Unix részéről, nem pedig szimpla felhasználói tévedésről. Persze az is igaz, amit te mondasz, de az nem sokat nyom a latba, hogy a szomszéd Pista 3 havonta rendel valamit.

2022. febr. 6. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Vortrex ***** válasza:
Hát, megmondom őszintén én nem ezt tapasztalom. Mint említettem, ami hibás rendelés a 10 órási kocsival lejött a kereskedésbe, azt a 14 órási kocsi helyrehozta, természetesen ingyen. Ebből kifolyólag én egy rossz szót nem tudok rájuk mondani. Remélem a jövőben neked is több szerencséd lesz velük.
2022. febr. 6. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
37%
#6 Ha Magyarország egyik legnagyobb és legfejlettebb, évi 70 milliárdos bevételt termelő cégénél a szerencsén múlik, hogy képesek-e megfelelő alkatrészt leemelni a polcról, akkor már rég megette az egészet a fene... persze hibázni mindenki hibázhat, de van egy határ.
2022. febr. 6. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
89%

Sosem rendelek unix/bárditól mert minimum dupla áron adják pontosan ugyan azt mint amit pl. a KovácsAutó árul.


Utóbbitól viszont már minimum rendeltem 100 alkatrészt és eddig mindig azt küldték amit rendeltem.

2022. febr. 6. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Unixnál jártam úgy, hogy a fékmunkahenger felújítószettjében lévő O gyűrű nem volt jó méretű. Illetve nem megfelelő átmárőjű kipufogóbilincset adtak, ez utóbbi meg az eladó hibája. Előbbi meg a cégé aki a készletet összerakta.
2022. febr. 6. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
53%

#6, én dolgoztam 2 hónapig a bárdinál, igaz már pár éve, de ahogy elnéztem az állapotokat, nem gondolom hogy azóta történt volna jelentős fejlődés.


Kirendeltségen voltam futár, de a központi raktárba is kellett menni besegíteni egy hétig az Orczy térnél. Hát b*szki, az valami elképesztő ami ott megy. Alapvetően az igazi hulladék robotmunka, amit pár szerencsétlen tényleg odaadással csinál, de a legtöbben valójában futárok kirendeltségeken, akiket 1-1 hétre odarendelnek raktárban pakolászni, és nyilván szarnak bele kőkeményen, hiszen amúgy nem erre szerződtek, sokan fizikailag sincsenek olyan kondícióban, hogy egész nap kettőstömegű lendkerekeket vigyenek emeletekkel feljebb-lejjebb (teherlift van, évek óta sz*r volt amikor én ott voltam). Természetesen a PDA-d amivel húzogatod le a cikkeket, figyeli hogy te éppen mit csinálsz, jön az ejnyebejnye ha te 5 percre csak leülsz valahova, de abba is szarnak bele, hiszen egy hulladék munka. Innentől kezdve mit vár az ember, vannak tévedések, és nem gondolom hogy a Unixnál sokkal jobb lenne a helyzet.

2022. febr. 7. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!