Hengerfejes az autóm??
Lehet hengerfejtömítés, netán gyűrűtörés (bár akkor azért nem 6 bar lenne), inkább szelep tányér hiba, égés..
De aztán más is lehet..
Ha nem jó a kompresszió, akkor a gyertyanyíláson levegővel megfuvatva (egyszerűsített veszteségmérés) valahol kijön a levegő.
Ha gyűrűhibás, akkor elsősorban az olajpálca helyén.
Ha szelepszárszimmering, akkor az olajbeöntő nyíláson.
Ha valamelyik szelep sérült vagy nem illeszkedik, akkor a szívósoron vagy a kipufogón (értelemszerűen).
Ha hengerfejtömítés átszakadás miatt az égéstér a hűtővízzel kerülne összeköttetésbe, akkor ott. De szerintem attól nem romolna ennyire a kompresszió. Inkább az előző hibák valamelyike.
Egr és szívó oldali tisztítás után jó lesz.
Ez bizony kokszosodas...
Egyébként a P1113-as hibára elég sok találat van erre a motorra. Pl. 1113 hibakód keresésre.
Van egy video is, ahol egy román fickó megjavította. (Angol felirattal.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!