Mi a különbség a lemezfelni és az alufelni között?
Ha jól emlékszem ezt a két típust szokták megkülönböztetni,de van köztük bármi érdemi eltérés ami kihatással lehet lehet a vezetésre vagy bàrmi másra?
A segítséget előre is köszönöm
#1
Ez egy tiszteletreméltó tévedés.
Igaz, hogy az acél fajsúlya nagyobb, mint az alumíniumé, de lényegesen vékonyabb lemez elegendő belőle.
Egy 15"-os felni esetében a könnyűfém keréktárcsa 2-3 kg-al is nehezebb leheet.
#2
Áá igen, a 15-ös alufelni. A kínálat hány százalékát is teszi ki? 5-6? Legyen 10, de akkor nagyon megengedő voltam. A tény az, hogy a piacon (és használatban) lévő alufelnikról általában elmondható, hogy könyebbek a hasonló méretű acél társainál.
Általábosságban elmondható, hogy az acélfelni nehezebb, olcsóbb, erősebb. Ennyi az egész.
"Általábosságban elmondható, hogy az acélfelni nehezebb, olcsóbb, erősebb. Ennyi az egész."
Bocs, hogy közbekérdezek, de akkor miért hirdetik (használt autókon, de gondolom újakon is) kvázi "extraként" az alufelnit? Hiszen gyengébb, de cserébe még drágább is. Nem is értem, miért éri meg ilyet gyártani?
Azért veszik az alut csak, mert nem korrodál, és mutatósabb az autó vele, mert kilátszik a tárcsafék, betéttel... Ellenben legalább szét lehet padkázni, karcolni, és hát némely márkajelzés az alufelnin villogni is megfelelő.
Acélfelni rozsdásodik, idővel igen ronda tud lenni, és alapból nem olyan szép. Kivéve, ha igényesen le van fújva feketére.
#8 "Ellenben legalább szét lehet padkázni"
Ellenben az acéllal, amit nem lehet szétpadkázni? 🤔
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!