Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az hogy a németek...

Miért van az hogy a németek megint nem tudnak autót csinálni?

Figyelt kérdés

Ez azért borzalom és igaza van a vevőnek.

[link]



2022. jan. 28. 07:31
1 2 3 4 5
 41/48 anonim ***** válasza:
96%

Kérdező! A totalcar cikkeit hanyagold! Annyira elkorcsosultak, akkora marhaságokat írnak, hogy az még egy hozzá nem értőnek is néha fáj.

Nálam ez verte ki a biztosítékot: [link]

Meg hogy lehet ilyet leírni? "Bármikor elromolhat a hagyományos autó. Ez csodálatos dolog, ettől lesz élménytelibb vele minden egyes út." A nem létező f@*zomat csodálatos! Mikor nekem valami nem volt jó a benzines autómon, akkor nem azt éreztem hogy de jó dolog történt velem, hanem inkább majdnem elvitt az agyvérzés...

Visszatérve az általad felhozott cikkre! Igen, a "régi" elektromos autók ennyit bírnak. Az enyém is wltp szerint új korában elment 170 km-t. Na, ezt az értéket soha nem tudtam hozni, még ideális körülmények között sem! (A max az 153 volt jelenleg, de ha egyszer sikerül, eskü jelentkezem) De szeretném hozzátenni, az előbb említett benzines autómmal sem sikerült soha a sajátja. :) Igen, télen sokkal kevesebbet megy el az elektromos, egészen pontosan 107 km-t írt tegnap 100%-os töltöttségre az enyém. És? Kizárólag bevásárlásra, helyben szaladgálásra, munkába járásra használom agglomerációból fel BP-re, napi 70 km-es oda-vissza távra. Nekem többet jelent az, hogy havi szinten megspórolok 40-50 ezret az üzemanyagon, nem kellett átírási költséget fizetni, ha bemegyek Budapestre pár kivétellel nem kell parkolásért perkálni, nem kell súly(teljesítmény)adót fizetnem és még mindig elég szép számmal vannak ingyenes töltők. Baromi kényelmes, hogy télen is 3-4 óra alatt 10%-ról feltölt 16 amperrel és "tele tankkal" indulhatok. Ha pedig fényévente egyszer elmegyek messzebbre, akkor beülök a benzinesembe, mert annyira keveset kapnék érte, hogy annyiért ott rohadjon meg a garázsban! Az elektromoson megspórolt pénzből pedig simán kifizetem az éves költségeit.

Vásárlás előtt rengeteg tesztet néztem, utána olvastam és az alapján döntöttem nem pedig egy gyártó hamis wltp adata alapján, valamint tudom, tisztában vagyok vele és elfogadom, hogy a (régebbi) elektromos autók városra, max agglomerációból való ingázásra lettek tervezve és piacra dobva, mint ahogy egy smart sem arra lett kitalálva hogy autópályázzunk vele. Lehet, mint ahogy a villanyosokkal is, de akkor sem arra lettek tervezve, kitalálva.

Egy mondattal: Ez az egolf vásárló egy igazi idióta! :)

2022. jan. 29. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/48 A kérdező kommentje:

41. Igazad van.

Itt azon lett volna a hangsúly hogy miért hazudik a gyár?

Miért nem azt írja hogy télen fűtéssel a ható táv 100 km, de ez nyáron ideális körülményekben lehet 250 km?

Az a baj hogy hülyének nézik az embereket.

SZerintem meg igaza van annak a tulajnak és nem idióta.

Át lett verve és igen kéri vissza pénzt.

Persze akinek így jó és szerintem is tökéletes családi szaladgálós autónak , amikor még a 100 km-t se éri el a napi km.

2022. jan. 29. 10:11
 43/48 anonim ***** válasza:
97%

#42 A vásárlásnál mikor megkapja a katalógust, azon ott van a hatótáv mögött egy csillag, majd az apróbetűs résznél megkeresi a csillagot, és ott le van írva hogy a felhasználás módjával változik a hatótáv.


"Az a baj hogy hülyének nézik az embereket."

Az az igazság hogy valóban sok buta ember van.


"SZerintem meg igaza van annak a tulajnak és nem idióta."

Áhh dehogy, nem gondolt rá hogy extrém terhelésen nem hozza az ígért hatótávot. Egyáltalán nem hülye.

2022. jan. 29. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/48 A kérdező kommentje:

Ha igaz a cikk akkor vissza kellett venni és a pénzt is vissza fizették.

Akkor csak elismerte az eladó hogy ők követték el a hibát, vagy a gyártó.

Én nem tudom hogy mi volt vagy van leírva, de akkor ilyenre nem hívták fel a figyelmet.

Mert ha az bele lett volna írva amit te írsz, akkor biztos hogy nem a vevő nyer.

2022. jan. 29. 10:23
 45/48 anonim ***** válasza:
100%
Meg kell várni mi lesz az ügy vége.
2022. jan. 29. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/48 anonim ***** válasza:
91%

42

A benzines/dízel autókra sem írják ki, hogy tavasszal és ősszel eljársz 5-6 literes fogyasztással, de télen meg nyáron ez felkúszik 7-8-ra is. Akárhogy számolom, ez legalább 20-40%-os különbségnek felel meg, pedig kimondva nem tűnik olyan soknak az az 1-2 liter különbség. Ugyanez az elektromosnál is. Tavasztól őszig 130-140-eket ír a tippelő és azt simán hozni tudja. Most télen nem, ilyenkor 100-110 között van.

Értem a felháborodásod és meg is értem, csak sajnos ahogy te is tapasztalod, a világ nem így működik. :)

2022. jan. 29. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/48 anonim ***** válasza:
43%
#46 Ahogy azt sem írják ki a belsőégésű motoros kocsiknál, hogy ha taposod akkor csökken hatótáv.
2022. jan. 29. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/48 anonim ***** válasza:
77%
Szerintem a német autóipar valóban nem a régi, és ennek az az oka, hogy nem a saját tempójukban fejlesztenek. Rájuk van kényszerítve egy fokozott tempó. Ugyebár érzik hogy a villanyautók terén lemaradásban vannak főleg a Tesla de más gyártók ellen is, és ezt erőltetett tempóban le akarják dolgozni. Namost ez nem tesz jót a minőségnek és a megbízhatóságnak. A németek nem a rögtönzött megoldásokban jók, hanem a dolgok megfontolt tökéletesre fejlesztésében. A piac és a környezetvédelmi kvóták viszont kényszerhelyzetbe állította őket.
2022. febr. 1. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!