Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes venni 2107-es gázos...

Érdemes venni 2107-es gázos Ladát első autónak?

Figyelt kérdés
Mennyit fogyaszt gázból kb?
2010. szept. 9. 18:13
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

64! Egyébként a kocka hajlamosabb az alulkormányzottságra mint a karikalámpások.Igaz a futómű nagyrészt ugyan az,de a kocka doblemezei más kialakításúak,ezért máshova esik az első futómű rögzítése.Nem drasztikus az eltérés,de vezethetőség szempontjából 1-2mm is lényeges.A kockaladák igazából a haladóknak jó.A karikalámpások 01,02,03,06 sokkal inkább nevezhető felhasználóbarátnak.


Egyébként széria Ladával is jókat lehet csúszkálni,csak rá kell érezni.nem úgy kell kezelni mint egy sperdifis erőgépet.Időt kell hagyni neki,és kell a lendület is.Nézz róla videókat.Egyet linkelek is.Emődi Balázs a vadakat terelő juhász :) Hát igen.Mi MAGYAROK legalább a Ladázásban világelsők vagyunk!!! :)


http://www.youtube.com/watch?v=qtXXeFev93o

2010. szept. 9. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
A kuplung nagyon furcsa rajt, nagyon kinn fog és a kormány egy picivel nagyobb mint az újabb autóknál, de nagyon jó autó. Nekem ezek voltak furcsák egy újabb autó után.
2010. szept. 9. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:

ma 20:26!


Óó, ezt a videót hányszor láttam! Nagyon jól nyomja :D

Nekem E30 316 van, teljesen gyári, nyüstöletlen tip-top állapotban, és azt sajnálnám hülyéskedésre.

Először egy szintén E30 328ast akartam építeni, bő 220 lóerővel, de perpill nincs 2 millám, szóval Ladán gondolkozom :D

Mint mondtam, nekem a kocka ne tetszik, a kereket viszont imádom :)

És ezeket kb hány lerőre lehet felhúzni? Amit még normálisan bír, utcán is.

80-90 körül nem?

2010. szept. 9. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Hát én utcára a híres NDK tuning leírást ajánlanám neked.

A teljesítmény növelést a gyári alkatrészek átalakításával,illetve feljavításával érik el.Nem a maximumra van kihegyezve,tehát utcán is használható,de ha kell a versenypályán is megállja a helyét.Inkább egy utcai GT vagy RS autóhoz lehetne ezzel hasonlítani.


Egy alacsony hengerűrtartalmú (1200-1300) Ladát 85-90 lóra lehet ezzel felhúzni.A nagyokat (1500-1600-1700) már 110-130 lóra is.


Véleményem szerint egy utcai kis tuningos motorba felesleges a nagyszelepes hengerfej és a sport vezérműtengely.Persze ezekkel még több érhető el,de inkább csak akkor éri meg ha komolyan akarsz versenyezni.


Az 1200-est viszont könnyen fel tudod húzni 1600-as teljesítményre.Ez a zsugormotor.Nagy löketű főtengely kell(1500-1600).És a hajtókarokat kell zsugorítani,hogy ne nyomja ki a dugattyút a hengerfejen.Sokkal nyomatékosabb lesz a motor.Ezeket nem nagyon szabad forgatni (7000-7500/min).Ellentétben a sima hajtókaros motorokkal szemben,ez alacsonyabb fordulaton nyomatékol.

Ennek előnye még az,hogy 1200 köbcenti után fizetsz,de 1600-as teljesítményed van.

Természetesen a zsugor motor esetében is elvégezheted az NDK tuningot.Ekkor 120 lovat tudnia kell.


Fontos a jó futómű is.A gyári gátlók is jók,csak át kell őket alakítani,hogy oda-vissza csillapítsanak,és fel kell keményíteni.Nem muszáj kemény silent,elég ha új és jó állapotú gyáriakat teszel bele.A legoptimálisabb gumiméret ehhez a tuninghoz szerintem a 185/60 R13 vagy a 195/60 R13. Bár ez vezetési stílus kérdése.


A karburátorra szerelhetsz fogasívet.Ezzel viszont többet fog fogyasztani,ugyanis egyszerre nyit a két torok.


Ladából utcai RS autót csinálni olyan 300 ezeről már lehet.Nem csak a lóerőt és a nyomatékot kell nézni,hanem a teljesítmény/tömeg arányt.Egy ilyen Lada 8kg/LE arányú(a gyári 14,5kg/LE).Ez már elég komoly teljesítmény.Át kell gondolni.300-400 ezerből van egy komoly sportkocsid.


Az általam leírtakban és a cikkben lehetnek némi eltérések,de ne felejtsd el,hogy ez tuningleírás a 80-as években íródott.Azóta rengeteget korszerűsödött a technika,és jóval olcsóbbak is lettek a komolyabb anyagok.


Na.Adom a linket az NDK tuningról,itt tovább okosodhatsz,esetleg más mókusságot is találhatsz:


[link]

2010. szept. 10. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

12:53!

Köszönöm, elolvasom.

Zsugort nem akarok, mert elég sok rosszul sikerült zsugor esett már szét az ismeretségi körömben, na meg én szeretem pörgetni is :)

De a linket köszi, lehet lesz belőle valami

2010. szept. 10. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim válasza:
Az életed megeszi... Attól, hogy gázos,nem fog kevesebbet enni, viszont nem megy úgy, mint a benzintől, és ha azt akarod, hogy menjen több kell neki.. Magyarul ugyan ott vagy,mintha benzines lenne. Lada az Lada..:)
2010. szept. 29. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!