A mai sportkocsikat hová lehet még tökéletesíteni? Mi az ami még szerintetek nincs kimaxolva?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az, hogy az autógyártásnak az elektromos autók gyártására kell átállni rövid időn belül, politikai döntés volt, mint eddig is a különböző szigorítások többsége.
Nem a gyártók nem akarnak jobb belső égésű motorokat tervezni, azt a vonalat az EU politikája zárta le.
Az másik meccs lesz, hogy az EU által meghatározott időre honnan lesz annyi elektromos energia, ami a több tízmillióra duzzadt elektromos járműveket is el tudja látni.
Állítólag 2030-ban kizárt, kitolták a határidőt 2038-ra (amikor már csak elektromos motorral hajtott autókat helyezhetnek forgalomba az EU-ban)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én azt tapasztalom egyre többet, hogy a vásárlókat nem érdekli milyen motor van az autóban. Legyen szép, menjen mint az állat és legyen kényelmes. Esetleg lehessen vele flexelni. Mi vagyunk most a változó kór és mindig bosszantott amikor a vének ragaszkodtak a régi dolgokhoz mert emocionálisak. Bár jobb az új, de "a régi az igazi". Hallottam már rengeteg...
A mostani fiatalok már nem is nagyon fognak látni 8 nál több hengeres motort. Nekik a villany lesz a menő és ez jól is van így.
Még az egyetemen az a pali volt az egyik tanárom aki a w16os bugatti motort tervezte részben. Imádtam az óráit de a szaktársaim fele be se járt az órákra. Szerintem erősen csökken azoknak a száma aki ragaszkodik a méltán híres nagy motorokhoz. Ez, meg, hogy ratyi. Hát, kinek? Jobban megy mint a belsőégésű motorok. Kevesebb a hibalehetôség. Kisebb a környezeti terhelés. Kisebb a zajterhelés. Sok mindenben valóban jobb, csak hát nem annyira szeretünk változni. Ez inkább a mi hibánk.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
https://www.youtube.com/watch?v=oz3JSOEgL8s
Ez az összehasonlító nagyon érdekes filozófiai dolgokat feszeget, hogy kik vették régen a sportkocsikat és kik veszik manapság, és azon belül mi is számít nekik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!