Azon embereknek akik birtokolnak saját autót és
használják is rendszeresen valyon hány százaléka lehet
tisztában a képességeivel?
Figyelt kérdés
Gondolok itt arra hogy adott úton mennyi a féktáv van e annyi paci hogy egy necces előzést megkezdeni vagy éppen direkt kicsúsztatni hogy megtudja hogy reagál adott helyzetben.
Én pl 3 év alatt egyszer meghúztam és egyszer egy árokban kötöttem ki még az első pár hónapban mire megtanultam különböző extrém helyzetekben hogyan reagál. És ezért lehet lehurrogni vagy arra gondolni hogy a mi fajtánk nem kellene az útra de nyílván olyan szakaszon tesztelgettem ahol nem igen van forgalom és Ez a Tudás már 2x mentette meg azóta az életem és 5x sikerült elkerülnöm egy garantált(féktávon belüli) ütközést. Kinek mi a véleménye erről? Ti hogy viszonyultok ehez? Csak egy eszközként tekintetek az autóra ami elvisz a-b be a tanultak szerint?
Ma már több mint eszköz, hiszen metálfény alufelni többszáz ezer forint, egy alap új autó pedig öt millánál kezdődik.
2022. jan. 22. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Nem tettem meg bele árokba, így én meg nem vagyok profi. Voltam autoval már kinn ringen nyílt napon, de vészhelyzetben nem jelent semmit mert ott számítottam mindenre és nem volt eltérő utminoseg, így nem tudok okos lenni. Talán az árok segítene. Ki tudja
2022. jan. 22. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Nyílván nem direkt tettem bele én sem csak 120al kiegyenesednek a kanyarok.többször átszámoltuk kb 1,5mp el kellett volna hamarabb fékezni hogy ez ne történjen meg. Különben az olajdekni repedt meg és ennyi,lábon ment haza. De nem az árok a lényeg csak őszintén akartam vázolni a nézetem és ez nem jelenti azt hogy ez hozzá tartozna vagy ilyesmi csak figyelmetlenségből bekövetkezett tanulság amit feltudtam használni
2022. jan. 22. 08:02
4/10 anonim válasza:
Ha hulye vagy persze hogy az arokban kotsz ki... azt hitted ez a NFS meg Vin Diesel vagy?
2022. jan. 22. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Én nekem nem kell árokba verni magam, hogy tudjam az autóm és magam határait. Nekem mx-5-öm van, nem csak közlekedő edény, hanem az életem az az autó, imádok vele menni minden métert. És mivel egy vezetésre összpontosult autó, így pláne nagyon kezes. De előtte lévő autóm is ismertem, anélkül, hogy árokba dobtam volna.
2022. jan. 22. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Az ezelőtti 5 autómat én sem raktam se árokba se máshova csak ahogy nőttel felfele és olyan jármű vezetését kezdtem el tanulni ahol muszály voltam gyorsan menni szűk helyeken kikellett ismernem a határaim hogy tudjam hozni az elvártat és csupán ezt vittem át erre a területre is. És úgy érzem hogy 100xezer kilométerrel mögöttem sokkal jobban reagálok mint jópáran
2022. jan. 22. 08:19
7/10 anonim válasza:
"muszály voltam gyorsan menni szűk helyeken kikellett ismernem a határaim hogy tudjam hozni az elvártat "
Mi olyan fontos dolgod volt hogy így kellett vezetned? Ja, nem Vin Diesel hanem Jason Statham voltál, Frank Martin szerepében...?
2022. jan. 22. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
3 év alatt 5 autó :) komoly életed van
2022. jan. 22. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 A kérdező kommentje:
#7
Rakodó gép kezelő és hiába az 5km/h sebességhatár tőgázzal kellett menni hogy tartsuk az időt
2022. jan. 23. 02:10
10/10 anonim válasza:
Akkor menj el egy vezetéstechnikai pályára és teszteld magad ott. Ha ott is megy minden egyből, akkor tényleg szereztél rutint. De az hogy be tudsz venni egy kanyart nagyobb sebességgel, meg tudsz gyorsan és időzítve előz(get)ni még nem nagy valami...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!