![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Biztos van olyan terület, ahol indokolt lehet egy ilyen vásárlása/használata, de hát az nem én vagyok. És ugyebár mind tudjuk, hogy az ilyeneket 99%-ban kisfaszú túlkompenzáló amerikaiak veszik, ami szintén nem vagyok.
Szóval nem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha Amerikában élnék elfogadnám. Itthonra ez túl nagy.
Ezt akisfaszú baromságot meg felejtsük már el. Egyszerűen ott ezek a nagy teherautók a divat, és ennyi az egész.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3 Mutass már még egy olyan divatot bárhol a világon, ahol a divatos termék 10-szer drágább a normálisnál, 10-szer drágább a fenntartása a normálisnál és cserébe 10-szer kevesebb értelme van a normálisnál.
Persze, az elitistáknál ez megszokott dolog, de azt státuszszimbólumnak hívjuk, nem pedig divatnak. De itt egy olyan dologról beszélünk, ami miatt még a kisemberek is évtizedes adósságba verik magukat. Magyarországon látsz ilyet? Mert én például itt GyK-n is napi szinten több kérdést látok, hogy "1 millióból mit vegyek", nem pedig olyat, hogy "melyik banknál érdemes kölcsönt felvenni egy 30 milliós autóra 100 ezer nettó jövedelemmel". De javíts ki, ha tévedek...
A "kis fasz" pedig csak egy szinonimája az alacsonyrendűségnek. Nem szó szerint kell érteni. Ez egy kategória, amibe beletartozik bármilyen hátrányosság, ami miatt alacsonyrendűnek érezhetik magukat és szerintem az amerikainál egyetlen nemzet sem rendelkezik több és gyakoribb hátrányossággal, ami túlkompenzációra sarkallja őket.
#4
Én egyszer láttam ilyet, magyar rendszámos volt. Pontosabban az a Dodge Ram 3500 volt, fekete. Tudom is, hogy kié, neki van tanyája. De szerintem már ő is eladta. Valóban nem Európába való ez a bazár, de álszentek se legyünk. Én igencsak elfogadnám, ha ingyen adnák, a többi meg legyen az én problémám.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amerikaban ugyan divattermek is, de ne felejtsuk el, hogy ezek igazi terepjarok is, nem csak europai szeru gagyi hobbitetepjaro/suv .
Es itthon azert nem sok rendes terepjaro van, szoval indokolt lenne szerintem behozni ezeket, nem veletlen hivjak “heavy duty”-nak ezeket, egy ford f250 lehet baromi nagy, de azert kisteherautokat megszegyenito mennyisegu sulyt tud elvinni, terepen is akar.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#7 Ha ez igazi terepjáró akkor elásom magam. A Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, stb igazi terepjáró. Ez egy nehéz dög ami maximum salakos utakra jó, mert sárban, hóban elássa magát, dögnehéz, terepszögekről meg ne is beszéljünk…
Kérdezőnek - Ha valamilyen autómentős cégem lenne akkor elfogadnám. A platóra sok szerszám és felépítmény elfér, illetve vontatni nem probléma vele. Egyébként feleslegesen nagy és feleslegesen drága a fenntartása. Egy normál (L200,Navara) pickupnak még látom értelmét itthon, de ennek már nem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!