Pannóniánál mi okozhatja még lamellán kívül,hogy nem akar működni a kuplung? Okozhatja-e más, vagy egyértelmű, hogy már csak a fém van a lamellákon? Dekni alatti állító csavar annyira be van állítva, hogy az anyával egy síkban van a csavarhúzós vége.
Nem akar menni az a szerencsétlen egyhengeres...
Mit jelent az, hogy nem akar működni a kuplung? Csúszik vagy nem emel ki?
Nem megfelelő olaj is okozhatja.
Én Simsonnál jártam úgy, hogy hajtóműolajjal nem emelt ki. Kapott sima 10w40 motorolajat, azzal tökéletes.
Ha csak fém van a lamellákon, attól még be tudod rakni sebességbe, de csúszni fog.
Recsegni a váltó szokott, pl. ha nem emel ki a kuplung.
Álló motornál rakd be sebességbe, sík úton. Aztán, próbáld megtolni, ha nem megy, akkor fog a kuplung (valamennyire). Utána húzd be a kuplungot, és akkor is próbáld tolni. Ha könnyedén tudod tolni, akkor jó, ha csak nehezen, akkor valamennyire kiemel, de nem tökéletes, egy kicsit állíts, rajta. Ha egyáltalán nem tudod tolni, akkor nem emel ki. Hiba keresés.
Előttem írták, h lehet h összetapadtak a lamellák. Pl. évekig állt, v ezeréves hajtóműolaj van benne, olajcsere.
A váltó recsegett, mert nem volt kuplung.....
Egyébként a feradorok voltak lepotyogva, össze törve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!