Szerintetek miért ilyen az autóm nívópálcája, mi lehet ennek az oka?
BMW E46 Compact 316TI 2004-es facelift utáni, N46B18A motoros 1796cm3 benzines
Olajat minimálisan eszi, 15 ezer km alatt 1 litert töltöttem rá. Egyébként a motor oldalán is ereszti az olajat, azt mondta egy ismerős ez ilyen hulladék motor sajnos, cserével se lenne jobb.
a hűtőfolyadék is minimálisan fogy, 3-4 deciliter fogyhatott.
Egyébként olyan mintha kicsit olajos lenne a víz, mivel rózsaszín kell bele, így ilyen narancs színű.
Motorikusan van benne erő, nem vettem észre, hogy nagyon füstölne.
Ez mióta ilyen?
Sanszos hogy kuka lesz a motor, hiába cserélteted a hengerfejtömítést, ez a kávéhab nem kente a csapágyakat meg a dugókat sem.
3 éve vettem BP-en, jól átvert a kereskedő, de én is hülye voltam, csak azt néztem milyen tiszta a motortér és a szervizkönyvet.
Mikor hazaértem 250km-ről, Tiszta rozsdás volt a nívópálca és alig volt benne olaj.
Volt egy szerelő haver, aki azt mondta, a pára is okozhat ilyet, rövid távokra használták.
Azóta volt két olajcsere is, meg hűtőfolyadék csere is.
Nekem is ez a tipus van csak 2002-es
N42 motorral.Már két éve használom probléma nélkül ám úgy tudom ezekbe zöld fagyálló az előírás.
13# Én úgy tudom, hogy a zöld a suzukiba való ami még vas blokkos, az alu blokkost állítólag széteszi, de ha két éve az van a tiedben akkor no comment :D
Neked is ereszti a motor bal oldalán az olajat?
Nekem is szokott ilyen trutyi lenni a pálcán de inkább csak télen nyáron még nem láttam rajta, sajnos én is csak kis távokat megyek lehet azért.
Nem folyik egyik oldalon sem de mikor megvettem akkor volt alatta pár csepp és beinditás útán füstölt a motortér.Mint kiderült a vákumpumpa "O"gyűrűje
elöregedése okozta,ez a motor hátsó felén van(rácsöpögött a pufogóra).Vettem egyet, igaz kicsit macerás de kicseréltem és azóta se füst se csöpögés.
Viszont nekem jobban fogyasztja az olajat márciusban viszem dokihoz szimering és vezérlés cserére
Most mentem vele pár napja 200km-t, megtöröltem a nívópálcát 2x volt trugyi 3,4,5 semmi trugyi és a betöltöttől is eltűnt a hab.
Akkor ez mitől lehet?
19#
3 éve így használom, kétszer volt idáig olajcsere Totalt Quartz tettem a motorba, 15.000km mentem idáig vele.
Tegnap is mentem 40km-t és megint minimálisan trugyis lett a nívó szint teteje leginkább.
Ha megállna a motor alattam, akkor boldog lennék, mert tudnám, hogy ez valóban hengerfejes volt.
Már annyira idegesít, a téma, hogy lehet én magam szedem szét és utána járok. meglesem, mi a gond.
Helyi szerelő 80.000Ft vállalta volna csak szétszerelést.
Annyiért meg veszek egy komplett e46 M-es 1,9 motort bontóból garanciával.
Szóval motorgenerálra költeni 300-500.000Ft anyagi totálkár lenne, hiába szép az autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!