Napi 2* 70 kilóméterre mennyire lenne jó megoldás a NIU NQi GT elektromos robogó? Szerintetek mennyi idő alatt tudnék beérni vele?
Elvileg 140 kilómétert tud egyszerre, az akumulátort meg ki lehet venni és egy benti konektorral feltőlteni.
Erre lenne lehetőség, amíg dolgozom...
70 kilóméter az út, úgy hogy az autópályákat, fizetős utakat teljesen elkerülöm.
Mivel megengedik, hogy töltsem a mubkahelyemen, szinte teljesen ingyen lenne a használata...
Nyílván az idő nem mindig ideális a használatához, akkor ugyanúgy felülnék a vonatra mint most.
Miért lenne 5-10 kilóméter utakra?
Ha 5-10 kilómétert kéne megtennem, akkor gyalog mennék.
Minek terveznék úgy, hogy 2 akumulátorból bírjon 140 km-et, ha 10 kilómétert lenne vele csak ajánlott megtenni?
Nem csak 45-el tud menni.
70-el is tud menni.
Én 55-60 átlagsebességgel olyan 1.2 órára számoltam az utat, vonattal 1.4 óra.
Persze ezt sok minden befolyásolhatja.
Ha jól tudom, akkor jogilag ezzel autópályára is lehet már menni...
Na az tényleg öngyilkosság lenne.
Napi ~2.5 óra robogón országúton? Hát ahogy érzed, elvégre nem az én temetésem.
Én egyszer mentem 25 kilométert (oda-vissza 50) robogóval országúton és megfogadtam, hogy soha többet. Legrosszabb ötlet, amit ki tudtam találni. Te pedig 140-et akarsz minden nap?
És nem, nem tudnál vele 45-nél sokkal gyorsabban menni. Írtad a kérdésben, hogy az akkuja 140km-re van tervezve, de három dolgot is illik tudni: egyrészt, hogy a 140km az tökéletes ideális körülmények közötti elméleti hatótáv, a valóságban nem tud ennyit (szél, emelkedők, hőmérsékleti tényező, stb), talán 120km a reális. Másrészt, az akkumulátor kapacitása minden egyes töltés-kisülés ciklussal csökken, szóval pár hónap múlva már a 120km is inkább csak 100. Harmadrészt, a hatótávot mindig úgy adják meg, hogy visszafogott használatot vesznek alapul, ami ebben az esetben 45-50km/h-s csúcssebességet jelent, kb. 30-35km/h-s átlagsebességgel. Te ennek majdnem a kétszeresét akarod kihozni belőle, szóval a hatótáv még sokkal lejjebb esik.
Illetve szeretném még azt is hozzá tenni, hogy a hatótávot energiatakarékos üzemmódban adják meg, míg a végsebességet a legerősebb módban. A legerősebb módban tőgázon a felét sem tudja az eco mód hatótávjának.
Felejtsd el, ez sehogy sem jön ki. Elméletben működik talán (bár ott sem igazán), gyakorlatban viszont teljesen halott gondolat rengeteg okból kifolyólag.
Ez egy robogó. Nem a hajtással van a gond. 70 km-t robogón eldöcögni nem igazán komfortos. Egyszer-kétszer elmegy, de napi szinten nem működik. Főleg ősszel-télen.
Na meg nem is túl biztonságos a 100-zal elhúzó autók, kamionok között.
Egy ilyen újonnan bő 1,5 milla. Ha annyira vonzó az "ingyen töltés", szerintem jobban megéri valami használt elektromos kocsi.
"Miért lenne 5-10 kilóméter utakra?
Ha 5-10 kilómétert kéne megtennem, akkor gyalog mennék."
Na sok bullshit megint. Szoktam más kommenteknél is látni ilyet, hogy 10 kilóméterre még a biciklit se vennék elő. Hát menj gyalog akkor 10 km-re :))
És a robogót nem napi 140 km-re tervezték, soha, egyiket sem, de az ilyen kínai izéket pláne nem.
Na de nem is kell 70nél sokkal nagyobb távot tudjon, mert fel tudom tölteni...
Egyébként néztem teszteket és ki lehet hozni 70km/h sebességet vele gyakorlatban is.
Autópályára meg mondom, hogy nem mennék vele, még ha amúgy esetleg ezt szabályosan meg is tehetném.
1.5 millióból milyen használt elektromos autót tudnék venni? :D
Egy 9-10 éves, elhasznált, annó belépőszintnek számító elektromos autó 6 milla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!