Szerintetek miért ilyen az autóm nívópálcája, mi lehet ennek az oka?
BMW E46 Compact 316TI 2004-es facelift utáni, N46B18A motoros 1796cm3 benzines
Olajat minimálisan eszi, 15 ezer km alatt 1 litert töltöttem rá. Egyébként a motor oldalán is ereszti az olajat, azt mondta egy ismerős ez ilyen hulladék motor sajnos, cserével se lenne jobb.
a hűtőfolyadék is minimálisan fogy, 3-4 deciliter fogyhatott.
Egyébként olyan mintha kicsit olajos lenne a víz, mivel rózsaszín kell bele, így ilyen narancs színű.
Motorikusan van benne erő, nem vettem észre, hogy nagyon füstölne.
EZ bizony össze dolgozik a karter a hűtő folyadékkal.
Lehet hengerfej tömítés de lehet nagyon komoly baj is, ez csak megbontás után derül ki.
Csak azt nem értem, akkor miért megy?
ismerős kocsija, onnan jelezte, hogy például be se indult többet... és okádta a füstöt és ette a vizet és olajat.
"Egyébként a motor oldalán is ereszti az olajat, azt mondta egy ismerős ez ilyen hulladék motor sajnos, cserével se lenne jobb"
Igaza van, az N-es BMW motorok szinte mind hulladék. De a legszarabbnak sem szabadna eresztenie az olajat oldalt.
hengerfejes
el kell döntened, hogy meddig akarod még használni az autót; ha sokáig, akkor szakszerű szerelés kell, drága lesz. Ha pár év múlva szabadulsz tőle, akkor próbálhatsz hűtőfolyadékba önthető hengerfej tömítőt önteni(folyadék típusút, a sűrűbbek több gondot okoznak)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!