Van egy 1.4-es 4-es Golfom a piros olajlámpa néha elkezd villogni, van hogy abbahagyja 5-10villogás után 2napra de van hogy aztán megint villog 5-10et aztán megint. Ez előtt meg után nehezebb lesz a kormányzás és a sebességet is nehezebben veszi?
Köze lehet ezekenek a problémáknak az olajlámpához? Mi lehet a probléma ilyenkor, ha nincs köze ezekhez miért villoghat?
Motorolaj maximumon van meg a szervó olaj is és az olajok se régiek.
Nem hiszem, hogy sok köze lenne hozzá, a szervószivattyút szerintem nem ugyanaz a szíj hajtja, mint az olajpumpát.
De "jó" az ilyen hiba, ami így néha-néha jön elő. Lehet elektromos hiba
Ha elektromos a szervó akkor lehet köze hozzá.
VAlami kontakt hiba vagy jeladó is lehet.
Koszonom szepen az eddigi valaszokat is enis.
Engem igazabol az zavar a legjobban hogy ilyenkor a váltás is néha megnehezedik van erre valami otletetek?
"Engem igazabol az zavar a legjobban hogy ilyenkor a váltás is néha megnehezedik van erre valami otletetek?"
Ilyenkor nem látod azt, hogy a kuplung kinyomásakor a motorfordulatszám sokkal jobban leesik, mint máskor? Ennek lehet az oka az általános elektronikai zavar.
És az alacsony motorfordulatszám miatt a váltó motor felőli része kevésbé pörög és nehezebb a kerékhez kapcsolódó részhez szinkronizálni.
Nem, nemtapasztalok ilyet.
Tegnap óta egyszer se jött elő egyik probléma se most simán megy minden
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!