Vezérlés csere ár mitől változhat ha ugyanaz a motor?
N47D20 motorról van szó. Ugye ezt tették már E90-be és F30-ba is. Sőt volt egy olyan átfutási idő, hogy az utolsó E90-ekbe teljesen ugyanaz a motor, ugyanazzal a cikkszámú vezérléssel és segédberendezésekkel került mint az első pár évben gyártott F30-ba. Tehát 2011 második fele és 2014-2016 között teljesen ugyanaz a technika van a két modellben cikkszámra pontosan.
Akkor miért alvázszám alapján adnak árajánlatot vezérlés cserére? Hiszen a cikkszámok azonosak.
A cikkszámok azonosak: nagyjából ugyanazon alkatrészek kellenek hozzá.
Csak nem mindegy, hogyan lehet hozzáférni az alkatrészekhez. Magam is láttam már olyat, hogy két azonos motorkódú motor közül az egyiknél "pikk-pakk" le lehetett kötni a vezérlést, míg egy másiknál (ugyanazon típus későbbi generációs példánya) le kellett oldani egy motortartó bakot, hogy a fogasszíjat ki tudjam fűzni. Ez nem volt nagy műsorszám, csavart meglazítani sokan tudnak, viszont ugyanazon bakot feszültségmentesen újra bekötni már kevesen. Nekem pedig ezt is meg kellett oldanom, mert a kedves ügyfél csak vezérléscserét várt el, azt nem, hogy a következő olajcserénél a rossz bekötés miatt szétszakadt motortartót is cseréljem. Amúgy is: az az én költségem lett volna.
Szóval a motorkód csak egy dolog, de nem mindegy, hogy azt a motort milyen bódéba szerelik. A szakképzett munkaerő óradíja nem alacsony.
Nem ismerem részleteiben, de amire tippelnék:
A motor körül sok minden más egyiknél többet, a másiknál kevesebbet kell bontani, több munkaóra --> magasabb munkadíj.
Másik lehetőség: BMW --> Pénzes tulaj, újabb BMW --> Még pénzesebb tulaj, rugalmas árképzés
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!