Önindító hiba lehet?
Adott egy 2004-es friss műszakis Renault modus.
Ma szerettem volna megjáratni kicsit indítózok, egy csattanó hang hallatszik és nem indul.
34 éves friss jogsis nő lévén nem tudom mi lehet a baj. Egyből arra gondoltam, hogy az akksi. Rátettem töltőre, de 100 százalékon volt. Néztem a lámpákat is de mindegyik erősen világított. Apukám régi opeljának ha az akksija lemerúlt, akkor a lámpák sem világítottak.
A műszerfal világít, de semmi furcsaság nincs rajta. Illetve ahol az időt mutatja, ott 00:00 -át ír. A motor sem indul el. Nem is teker. Egyet csattan azután elhallgat :)
Komolyra fordítva a szót, egy ismerősöm aki 20 évig volt autószerelő, azt mondta, hogy ez esetleg önindító hiba lehet, de nem az akksival van baj.
Valaki tapasztalt már hasonlót?
Kb mennyibe fog fájni ez nekem?
Köszönöm a válaszokat és boldog karácsonyt kívánok!
1. A műszakinak ebben az esetben semmi jelentősége.
2. A töltő nem fogja megmondani az aksi valós állapotát.
3. Mivel az ondításnak jóval nagyobb az áramigénye, mint pl. a világításnak, abból semmilyen következtetésre nem jutsz, hogy a lámpa jól világít.
Lehet önindító hiba, kb. 2 perc behatárolni, de nem innen.
Köszönöm szépen.
1-es! Mire tippelsz, mi lehet még? Nem nagyon értek hozzá, csak vezetni tudom az autót. De ez a kattanás nekem is fura, meg, hogy elszállt az óra.
Remélem nem lesz egy kisebb vagyon megjavíttatni, de ha mégis, nem tudok mit tenni. Kocsira szükség van.
Milyen motor van a rönyóban?
Önindító kiszerelés szempontjából érdekes, hogy pl 1.5dci, vagy 1.2 valami.
Az első verziónál kb 1 napi legózás a szerelőbácsinak/néninek.
Biztos önindító baja van, kopottak a szénkefék, nem testel le az önindító. Anyagára kb 1500Ft. :)
Ha Autóklub tag vagy, hívj ki egy sárga angyalt. Ha nem, akkor most érdemes belépned legalább egy évre. Vagy ha az Allianz-nál van KGFB-d, ott ahhoz jár asszisztance szolgáltatás.
Mindenképpen megéri, mert pontos tanácsot kapsz, de az is lehet, hogy egy egyszerű hiba, amit azonnal elhárítanak.
Ha beindítják az autót próbálj meg lejtőn parkolni, hogy be tudjad gurítani, ha el akarod vinni a szerelőhöz. Ez utóbbival óvatosnak kell lenni, mert nem lesz kormányszervo.
1.2 es motor van benne. Gyújtás ráadás után hangosat csattan valami a motorháztető alól, és halk zúgás is hallatszik, ami ugye nem az éji bogár... :)
Igen tag vagyok. Hívni fogom őket, mert az én szerelőmnek nincs trélere. A kocsin meg nincs vonóhorog, így tudtommal be sem tudja vontatni hozzájuk.
Az akksin van biztosíték, de bízzuk a szakemberekre. Köszönöm a tanácsokat fiúk/lányok! ;)
." A kocsin meg nincs vonóhorog, így tudtommal be sem tudja vontatni hozzájuk."
A vonóhorog az többnyire hátul van, és a legritkább esetben szokták hátrafelé vontatni a kocsit. Szóval vontatható, meg akár be is lökhető, és akkor önerőből elmegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!