A Volkswagen nélkül a Skoda illetve a Renault nélkül a dacia hol tartana manapság?
Figyelt kérdés
Fennmaradtak volna, vagy ez a két márka is eltűnt volna mint megannyi volt szoci-autó?2021. dec. 17. 06:44
1/13 anonim válasza:
Valószínű sehol. A Skoda önmagában nem tudta volna tartani a nyugati színvonalat, mára becsődöltek volna. A Dacia pedig mindig is a Renaultra épült, a kezdetektől Renault licenszek alapján gyártanak de így is küszködve.
2/13 anonim válasza:
Persze, hogy fennmaradtak volna, a Skoda nem csak személyautót gyárt... Lehet, hogy a személyautógyártást megszüntették volna, de a cég működne tovább más területeken. Dacia már más kérdés
3/13 D. Brasco válasza:
A Skoda nem csak autókat gyárt igy az szerintem is fenn maradt volna,ahogy mar mas is irta maximum az autogyartast allitottak volna le.A Dacia meg ....az ment volna a levesbe....
4/13 anonim válasza:
"a Skoda nem csak személyautót gyárt"
Valóban, de ez elég lett volna a nyugati konkurencia ellen? Tudnának szerintetek modern, Euro akárhányas motort gyártani? Mert én kizártnak tartom. Legjobb esetben is összeszerelő üzem lett volna belőle, alapvetően nyugati alkatrészekből minimális hazai hozzáadott értékkel. Rosszabb esetben úgy jártak volna, mint az Ikarus vagy a Rába.
5/13 anonim válasza:
Na és milyen most a Renault nissan együtt működés?
6/13 anonim válasza:
#5 Én úgy látom hogy sikeres, mert jól mennek az eladások, sikeres modelljeik vannak. A franciákból talán még a Renault a legnormálisabb márka. Egyébként hogy jön ez ide? A kérdező a volt szocialista országokban folyt autógyártás képzeletbeli jövőjére volt kiváncsi nyugati segítség nélkül.
7/13 anonim válasza:
#4: Ha esetleg megnéznéd mivel foglalkozik még a Skoda...
8/13 anonim válasza:
Remélem tudjátok, hogy a Skoda művek és a Skoda Auto már nagyon régóta nem egy cég, bőven mielőtt a VW megvette volna őket, szétváltak. Utóbbi is mai napig létezik amúgy. Mellesleg messze a Skodának voltak a leginnovatívabb fejlesztései a keleti blokkban, sokat közülük nem is engedtek legyártani. Nem tudom, hogy mennyire lettek volna életképesek, hosszú távon nem biztos, de abban biztos vagyok hogy nem a szellemi tőke, hanem inkább az anyagiak hiánya miatt.
9/13 anonim válasza:
Nissannak nagyon jót tett a Renaultval való együttműködés. Az addig is eszméletlen megbízható Nissan, mégjobb autókat kezdett gyártani. Mondjak egy példát, rozsda terén Nissan nem volt a legjobb, de sokkal jobb volt, mint pl egy mazda. Renaultval való együttműködés után gyakorlatilag nem látsz olyan 2004 utáni Nissant, ami rozsdás lenne. Külföldről behozott autókat, amikor néztem, csak Nissanokból találtam olyat, ami már 10+ éves és gyakorlatilag rozsdamentes az alja. Ellenben az audi a3, focus, mazda 6 már aljuk se volt.
10/13 anonim válasza:
#7 TUdom mivel foglalkozik még a Skoda, de akkor leírom neked is:
Hogy jön ez ide? A kérdező a volt szocialista országokban folyt autógyártás képzeletbeli jövőjére volt kiváncsi nyugati segítség nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!