Hideg motornál(és melegnél is), ha a levegő befúvót a szélvédőre irányítom pár másodperc múlva bekapcsol a ventilátor, ha a kocsi egy helyben jár. Elektromos anomália?
Piros lámpánál állva vettem észre ezt az érdekes jelenséget. A levegő befúvónak ugye több pozíciója is van. Télen(és nyáron is) elindulás után pár percel nyílván hideg még a motor. A levegőt a szélvédőre fújatom, mert párásodik és nem látok ki. Pirosnál állva vettem észre, hogy bekapcsolt a ventilátor. Mintha túlmelegedne a hűtővíz(van benne fagyálló), de az lehetetlen(műszerfalon a mutató még meg sem mozdúlt). Átkapcsolva egy másik pozicióba pár másodperc múlva megáll a ventilátor. Visszakapcsolom... Megint elindúl...
Menet közben nem megy, mert ahogy megállok az autóval egy piros lámpánál akkor hallom és érzem ahogy bekapcsol. Elindulásnál vagy ha átkapcsolom másik pozicióba akkor megáll a ventilátor.
Az autóból nem fogy se a hűtővíz, se a motorolaj. Nyáron észre se vettem ezt, mert másik pozicióban használtam a levegő befúvót. Néha klimával, néha a nélkül.
Első generációs Focus, 1.8 tddi.
Igen van klíma az autóban.
De ekkor is csak álló helyzetben csinálná, ha ez normális?
Érdekes.
Legalább tudom, hogy nem valami fura elektronikai anomáliáról van szó, hanem ez "ilyen".
Köszi a válaszokat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!