Adott egy 7. generációs Honda Civic szedán változat, 1.6 Benzinmotor, Nos az autó 1000km/1 liter olajat megeszik, ezt most mértem le miután már észre lehetett venni hogy van rendesen olajfogyasztása. A szelepfedéltömítés alatt amerre a szem el lát olajos minden, minden irányban, miután levettem a hővédő lemezt a leömlőkről azután láttam meg hogy ez nem pár csepp amit a szelepfedél réseinél láttam. Nem ad kékes füstöt az autó és nincs is olajtócsa a kocsi alatt, lehetséges-e hogy csak a tömítés csere megoldaná-e az egész problémát, vagy nagyon komoly a gond?
Ekkora olajfogyasztásnál biztosan nem tömités baj lesz e felől nyigidt lehetsz.
2021. dec. 1. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Inkább motorgenerál lesz.
2021. dec. 1. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
#3 +ami kerül(het) annyiba mint a kocsi maga... aztán megcsináltatja és észreveszi hogy lakatolni is kéne.
2021. dec. 1. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Miért ne szórhatná el, amikor leirod hogy csupa olaj minden.
Először azt csináld meg, egy szelepfedél tömítés csere nem nehéz és nem is drága.
Aztán majd látod hogy mit csinál.
2021. dec. 1. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
A rossz tömítésnél sok olaj el tud folyni menet közben ha bemelegszik a motor. Mindenképp nézesd meg szerelővel, egy kompressziómérés rögtön megmutatja hogy milyen állapotban van a motor.
2021. dec. 1. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Beszart AGR, EGR, kartergázrendszer is tud nagy olajfogyasztát csinálni.
Ritka olajcserék, lekokszolódott gázszellőztetés.
NÁlam volt, nem 1x.
Szerelők kedvenc lehúzása, ilyenkor szedik ki a delikvensből az összes spórolt pénzét.
És van olyan hülye is, amelyik tényleg meggyűrűzi ilyenkor a jó motort.
2021. dec. 1. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
nyugi. ha nemfüstöl, akkor valahol a tömítés(ek)megadta magát.
mielőtt kardba dőlnél, kérj meg egy szakembert, hogy mérjen sűrítési végnyomást, és ha van műszere, akkor mérjen CO -t is. e kettőből kiderül, hogy mi a teendő.
asszem csak tömítéscsere lesz. persze az sem olcsó, mert munkaigényes.
jelentkezz be egy Hondaszervizbe.
2021. dec. 1. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Nem biztos, hogy csak ez az oka, de ha tényleg ennyi olaj van a szelepfedél körül kinyomva, az lehet az egyik fő probléma. Mellette ahogy mondják, EGR vagy kartergázelszívás is lehet gond. De persze az is benn van a pakliban, hogy persely/gyűrűkopás miatt ilyen nagy az étvágya a kék füst hiánya ellenére, kompresszióméréssel az viszont jól kiszűrhető.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!