Hogyan tudtak régen ennyire brutál alacsony literteljesítményt elérni? pl. KRAZ 255b
Figyelt kérdés
Hatalmas V8 diesel, oké hogy szívó, de akkor is nem éri el a 20LE-t literenként a teljesítmény. 40-50-et literenként simán megcsináltak személyautóba szívódieselként is.2021. nov. 24. 23:14
11/14 anonim válasza:
Egyrészt a lóerő nem lényeges, a nyomaték számít. Ezek a régi nagy motorok mind nagyon nyomatékosak.
Másrészt bőven a technika korlátain belül voltak, azaz nem kihegyezett motorok ezek. Cserében fél millió kilómétert gond nélkül emennek. A mai nagy telejsítmény / liter motorokra ez nem igaz.
Harmadrészt a technológia fejlődött azóta.
12/14 anonim válasza:
Hagyjátok már ezt a nyomaték rizsát. Ott a korabeli példa, hogy az 1 literrel kisebb motornak kétszer ekkora nyomatéka volt.
13/14 anonim válasza:
MAZ–535 még durvábban gyenge ha így nézzük :)
9,66 Le/Lit. 38.8 lit. és csak 375 lóerő
14/14 anonim válasza:
Kezdetleges, kőkorszaki szar technika, ennyi. És nem, nincs ott semmi nyomaték. Egyszerűen csak egy alacsony fordulatú motor, mint minden kamionmotor, azért van ereje már 1000res fordulaton is, neki az a normál fordulatszámtartomány. De nincs ott semmi nyomaték sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!