Érdemes mind a 4 porlasztót cserélni?
A kocsi egy Volkswagen Passat B7 2011 1.6 TDI CAYC, egy éve vettem és a utóbbi időben startolás után eléggé rángatott a motor és a fogyasztása is jelentősen megnövekedett. Diagnosztikával lemértem a porlasztókat, harmadikra és a negyedikre nagy értéket mutatott. Elvittem szervízbe és igen a kettőt mindenféleképpen cserélni kell, de hogy ajánlják az összeset cserélni ami 1200 euróba fájna. Eredeti Continentálokra cserélnék, jelenleg BOSCH van benne.
Személy szerint csak a kettőt cserélném és esetleg majd később a maradék kettőtt ha meghibásodnának. Vagy ez így rossz ötlet?
Nincs benne tapasztalatom, első kocsim és eddig a legnagyobb összeg amit ráköltöttem az 300€ csupán kozmetikai hibákra és hát a mostani javítás ára nem valami hízelgő.
A kocsin most lesz 190K km.
Mit gondoltok?
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Ugye most lehetne azt is mondani hogy mit rinyálok ezen, miért vettem ilyen kocsit ha nem vagyok hajlandó ennyit fizetni a javításért de azért lássuk be, nem mindegy hogy hány ezreket szórunk a kocsiba hogy rendesen használhassuk, független márkától és a havi bevételünktől.
8-ik válaszoló szerint, kerülni kéne a VW TDI-t, hát minden terméknél van ellenzék és vannak támogatók ugye. Ha más típust vennék annak is lenne baja egy idő múlva, de viszont lehet olcsóbban megúsznám mint ahogy az utolsó írta akire most picit irigykedek :D
Semmi gond nincs a VW CRTDI motorjaival, ez merő rossz indulat csak!
Minden autóra kell időnként költeni, hol kisebb, hol nagyobb összegeket, ha ez valakinek probléma, az ne autózzon és ne egy kifejezetten jó márkát köpködjön...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!