A turboval lenne valami probléma? Turbonyomás szabályzó szeleppel?
Figyelt kérdés
Adott egy Audi A4 B5 1.9 PD TDI 2000 évjárat VNT15-ös turboval.
Következő a hiba jelenség.
A turbo töltése ingadozik. Néha túl tölt néha normálisan tölt.
Alacsony tartományban szinte semmit.
Élő diagnosztika le futtatva az autón. Nincs hiba kódom.
Légtömegmérőt lehúzva rosszabb a teljesítmény, így kilőve, hogy az a gond. Attól függetlenül a légtömegmérőt ki takarítottam. Turbo csövet szint úgy.
Vákumrendszer 2 hónappal ezelőtt lett meg csináltatva. Utána jobb lett a teljesítmény, de még mindig nem olyan, mint amilyennek lennie kellene.
Turbo nem hordja az olajat. Geometria nincs leragadva. Tengelye nem lóg.
2021. nov. 12. 22:40
1/1 C Zoltán válasza:
Nekem is ilyen motorral van!-AJM motor kód. Vákuum cső volt a baj. Erőtlen volt a vcds se mutatott hibát! Esetleg N75 szelep. Szerintem valószínű nem lett minden vákuum cső kicserélve, mert néhány nagyon rossz helyen van. A vákuum labdánál pl.nehéz hozzáférni és nekem ott volt repedt! Az összes vákuum csövet lehúzni, átnézni meg a vákuumos fűtéscsap membránja is eresztett nekem, amit cseréltem (10 ezer ft volt). A turbo tetején lévő vákuum szabályzó membránja is lehet repedt!-lehúzni és csövet tenni rá és szájjal megszívni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!