Vezérműláncnak melyik árt jobban?
A mester elmondja. 27 perctől érdemes nézni:
Tiszta vicc, hogy ezen kakaskodtok. :D
Ahogy már előttem is írták, a vezérműlánc élettartamát két dolog határozza meg, a futott kilométer illetve a kenőanyag.
Az a "vizsgálódás" hogy a több gyorsítás vagy a több pályázás ártalmasabb-e a láncnak, teljesen értelmetlen.
"Ahogy már előttem is írták, a vezérműlánc élettartamát két dolog határozza meg, a futott kilométer"
NEM!!!! A vezérműlánc a fordulattól, nem a sebességtől kopik. Pl. állandó 3000-es fordulaton ÓRÁNKÉNT ugyanannyit kopik a lánc városban 50-nel vagy autópályán 140-nel haladva, pedig utóbbi esetben közel háromszorannyi kilométert teszel meg. Tehát egy átlagos autópályás 100 km JELENTŐSEN kevésbé koptatja a láncot, mint egy araszolós városi 100 km.
#14
He! Öcsém! Szóljál már a szuzkák M13A motorjainak, hogy most már tessék elkoptatni a làncot. Mert szerinted a városozásba bele kéne döglenie egy jól méretezett élettartam láncnak. Valszeg ők lemaradtak erről a tudományos okfejtésedről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!