Egy szívó benzines autót lehet chipelni/tuningolni?
Figyelt kérdés
Feltételezem, hogy igen, csak egy szívó benzines autót nem olyan egyszerű mint egy turbó dízel-t vagy turbó benzinest, hogy rádobom a Stage 1 chipet(vagy valami mást) és már érezhető is a változás.
Egy Golf 6 1.6 szívó benzinről lenne szó. Amire én kapásból gondoltam az egy másik, valami nyitott kipufogó rendszer(nem értek hozzá). Chipelni érdemes?
Egyenlőre csak fantáziálok a dologról. Nem szeretnék csillagászati összegeket rákölteni illetve egy viszonylag megbízható autót se szeretnék tönkretenni.
Hát a nyitott kipuff szabálytalan de ha jó új leomlod van még légszűrőd, kis ellenállásu kipuffal akkor már lehet hogy érdemes.
2021. okt. 27. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Lehet de teljesen felesleges.
2021. okt. 27. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Nem éri meg. Szívónál a chiptuning alig ad valamit. Max. 2-3%. Ez a kb. 110le-s Golfodnál semmi.
2021. okt. 27. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Lehetni lehet, csak értelme nem nagyon van, mert nem lehet vele érdmei teljesítménynövekedést elérni. Ha annyira tuningolni akarsz, akkor vegyél dízelt.
2021. okt. 27. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Semmi értelme.
2021. okt. 27. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Lehet,és van is értelme.
2021. okt. 27. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Szívóbenzinesnél inkább optimalizálásról szól a dolog, mivel egy átlagos programot tesz rá a gyár ami jó az egész kontinensre, és ezt egy kicsit az itteni körülményekhez igazítják.
Rigotech chiptuningos cég max 8%-ot ír rá, egyébként nem gondoltam volna, hogy még beteszik ezt az öreg motort a 6-os Golfba is, már ha eltaláltam a típust, vagyis a 102 lovas motort
Ez a motor már akkor gyenge volt, amikor kijött. A 102le-ből lesz max. 110, de valószínűleg annyi sem.
2021. okt. 28. 06:23
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Amennyiben tényleg a 102 lovas motor, akkor egy dolgot csináltatnék meg, mégpedig a gázpedált direktebbre. Ezt a 8 szelepes motort tették már 2000-ben is VW konszernes kocsiban csak 101 lovas verzióban, viszont bowdenes gázpedállal, és ez sokkal dinamikusabban vezethető, mint a következő verziója 102 lóval, aminek tudtommal ugyanaz a blokkja, csak a környezetvédelmi normák miatt más körítést kapott. Van a csádban mindkét motorral autó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!