Persze, gyárt, hogyne, mindig is fog gyártani, egyék meg a hibridjüket az újgazdagok, a szerviz meg a hamarabbi tönkrememetel felemészti a gatyájukat is az évek során. Ez egy akkora megvezetése a hiszékeny embereknek, mint az elektromos autó. Arról nem szól a reklám hogy télen ha bekapcsolod a fűtést akkor lefelezi a hatótávot és ezt szépen be is tartja. plusz még az hogy mínusz fogok vannak, még sokkal több hatótávot felemészt mint nyáron, ha meg 100 fölött mész mert pálya van, akkor meg még többet leszív. 80-nal, nyári melegben, úgy esetleg betartja amit kiír. Másképp csak szivat. Céges elektromos kocsikat vezetek, tudom. És mindez 7-8 millióért, meg már egy MOL kútnál teljes töltés 3600 Ft, ha van fél órád, mert a gyorstöltés 5 ezer. Akkor miről beszélünk??? És amikor 50 km alá esik a hatótáv, akkor nem is enged maximális fűtést mert majd ő eldönti, melegedni akarok vagy célba érni? Akkor már csak a szélvédőre nyomat maximumot ha kell, de akkor az 50 km ből lesz 25... Vicc. A hibrid meg még rosszabb mert bonyolultabb. Közben egy jó benzines vagy dízel, a 90-es évek ekből, jó váltóval 4-5 liter közt eljár ha nem léped túl a 100 at és ezt tudja majd 500 ezer km után is 30 évesen, ha van egy kis eszed és vigyázol a karosszériára.
2021. okt. 13. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
Jól írod 5-ös, mert kevés ember van tisztában ezekkel. Akiket ismerek autó szerelőket 90-es meg 2000ezres évekből való kocsijuk van. Sőt olyat is ismertem aki 2-es golffal járt, pedig ő sem volt szegény. Az ok egyszerű: nem szeretnének sem időt, sem pénzt, sem energiát drága, bonyolult és felesleges meghibásodásokra fecsérelni.
2021. okt. 13. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
Fú, lehet tényéeg nem gyártanak már rendes benzinest? Én vagyok lemaradva? 5 - ös vagyok elnézést ha rosszul tudtam
2021. okt. 13. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 Beviz Elek válasza:
#5
Mantrázod a hülyeséget mert amit nem ismersz attól félsz.
Mit tudsz te a Toyota hybridjeiről? A taxisok slágerkocsija mert gombokból fenntartható és keveset fogyaszt. Nincs váltó, nincs kuplung, nincs kettőstömegű, nincs dpf, az egyik legmegbízhatóbb technika jelenleg.
Az elektromos még gyerekcipőben jár, arra kellene használni amire való.
2021. okt. 13. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
#5: Milyen típusú elektromos autóról van szó? Mert nagyon nem mindegy, ahogy az sem, milyen régi. A mostani elektromosok össze sem hasonlíthatóak akár az 5-6 évvel ezelőttikkel sem. Az elektromos tökéletes annak, aki döntően városban használja a kocsit és csak néha megy 100km-nél távolabb. Akkor ugyanis éjszaka ráér tölteni a kocsi a garázsban, ha meg hosszabb útra megy az ember, akkor az amúgy is beiktatott 15-20 perces pihenők alatt lehet tölteni a kocsit és máris nem gond a 2-300 km sem.
Az elektromos kocsi kilométerre vetített költsége sokkal alacsonyabb, mint a legolcsóbb benzinesé, ráadásul szervizelni sem kell annyit, nincs olajcsere, stb. Az egyedüli hátrány ma már csak az, hogy kétszer annyiba kerül, mint egy ugyanolyan kategóriájú benzines.
#6: Ez okos ötlet, de azért egy 20-25 éves kocsiban így is bármi meghibásodhat. Én inkább vettem egy új, szögegyszerű szívóbenzint. Elég nekem a 75 lóerő.
2021. okt. 13. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 anonim válasza:
Maga a fogalom is divat hogy elektromos terepjáró. Nekem nem jön össze az agyamban az AUTÓTÖLTŐ és a TEREP. Terepen nincs töltő, terepjáró arra kell hogy terepezzek is, ott nem tudja az ember, merre lesz vagy nem lesz út, mekkora kerülő mekkora sár, oda még a benzines-dízel autóba is pót benzineskannát célszerű vinni, mert erről szól a terepjárás. Aki elektromos terepjárót vesz és kipenget 15 milliót, annak részvétem, mert az életben se fog tudni nyugodtan terepezni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!