Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik 2 motort választánátok...

Krómgyűrű kérdése:

Melyik 2 motort választánátok az alábbiak közül?

Figyelt kérdés

2 motor nagyon megtetszett, A2 kategóriában. Kezdő motoros vagyok.


- Yamaha Virago 535


És


- Suzuki Ls 650 Savage.


Egyszerűen nem tudok választani. A Suzuki olcsóbb és jobban tetszik külsőre.


A Yamaha viszont elképesztően szépen muzsikál a V2-es blokkjával és kicsit több szufla van benne, mint fent említett társába.


Kinek mik a tapasztalatok az említett 2 típussal?



2021. okt. 27. 09:21
 1/3 anonim ***** válasza:

Nincs konkrét tapasztalatom egyikkel se, azonban volt már pár egyéb motorom.


Mire akarnád használni? Én voltam 650-es egyhengeressel hosszabb túrán, általában a rezonancia szétzsibbasztotta a kezemet, lábamat. Ha hosszabb túrákra akarsz menni, ahol egész nap ugyanazon a fordulaton utazol, akkor mindenképp jobb a V2. Az erejük közti különbség elhanyagolható, az sokkal inkább lényeges, hogy az 1 hengeres az alacsonyab fordulaton fogja leadni, mint a 2. Illetve az 1 hengeresnek picivel magasabb a nyomatéka, ami esetleg utassal kényelmesebb picit. A Virago 2szer magasabb fordulaton adja le a maximum erejét. Az 50 Nm már 3000-es fordulatn rendelkezésére áll az LS-nek, azaz sima krúzolásnál odatekerve egyből van 50 Nm-ed. A Virago pedig 6000 környékén adja le a 43 Nm-t, azaz krúzolás közben nincs egyből elérhető 43 Nm-ed, csak ha visszaváltasz.


Ezek közül igazából azt választanám, amelyiket adott pénztárcával jobb állapotban megtalálok. Némi kompromisszum mindkettő. Én mondjuk saját magamnak ilyen nagy köbcentis egyhengerest nem akarok többé venni, egyszer elég volt.

2021. okt. 27. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a tartalmas választ!

Ilyesmi választ vártam. :)


Igazából terveztem hosszú túrákat, de lehet hogy bevállalom az egy hengeressel. Eléggé megtetszett az LS.

Másrészt meg olcsóbb is, mint V2-es társa.

2021. okt. 28. 08:21
 3/3 anonim ***** válasza:
Nekem egy 535-ös Viragom van. Városi közlekedéshez és krúzoláshoz nem kell pörgetni,hogy menjen és megfelelő a teljesítménye alacsony fordulatszám tartományon is. Arra kell csak vigyázni,hogy alapjárat alá ne ejtsd vissza a fordulatszámot mert akkor lefullad. A sebességkiosztás pofon egyszerű. 10km/h-nál kapcsolod a kettest,20km/h-nál a 3-ast,30km/h-nál a 4-est és 40km/h körül az 5-öst. Természetesen jobban is ki lehet forgatni a fokozatokat,csak nem érdemes. Például 3-asba is eléri a 70-et de akkor már olyan 9000-10000 körül foroghat a motor. A végsebessége olyan 150-160 közé esik,de akkor már a menetszél miatt inkább kapaszkodási verseny mintsem motorozás. A V2-es hangja megunhatatlan szerintem. Gyárilag nagyon szolid hangja van,bár egy Silvertail K02-es kidörrentővel azért finomabb. A rezonancia miatt nem kell félni,ez nem Harley,hogy a vesekövedet az útpadkáról kell összeszedni. Amit még tudnék javasolni,az minden menet előtti alaphangon 5-7 perces előmelegítés. A szivatót hamar vissza kell tolni,mert túldúsítja s álló helyben pörög vagy 6000-et ami egy léghűtésesnek nem igazán válik előnyére. Illetve a váltója 1-esbe gyárilag nagyot csattan,ne ijedj meg tőle,mindnek ilyen. Remélem tudtam segíteni. :)
2021. nov. 3. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!