Vannak itt budapesti Simson-osok?
10évig geccsoltam a forgalomba simsonnal,ezért lettem budapesti robogós.Most már élvezem a budapesti közlekedést ,nem úgy mint 10évig.
előnyei:
-nem kell tartani az alapjáratott,piros lámpánál.
-nem tötymörgök indulásnál az autók előtt,mert szinte bármilyen autónál jobban gyorsúl 60ig.
-a budai hegyekre úgy felmegy,hogy eggyáltalán észre se vesszi.(a simson 2be rendesen kérte az erőtt,nemritkán visszakelett raknom 1be is)
-a váltó nem esszi meg a cipőd orrészét,2 hetente.
-esős időbe nemvagy térdig, csupa víz meg sár.
-forgalmas benzinkutaknál nemkell a kevergetéssel foglalkozni.
-a km óra és a irányjelző állandóan megbizhatóan működik.
-jobban pakolható.(lábrészhez és sisaktartóba)stb...
-nemkell havonta kuplunglamellákat és kuplung bowdent cserélgetni.
-ja és 100x üzembiztosabb.
ui:a simsont is és a robogót is pizzafutár munkára használtam/használom.
10:25-ös válaszolónak:
-nem kell tartani az alapjáratott,piros lámpánál.
-nem tötymörgök indulásnál az autók előtt,mert szinte bármilyen autónál jobban gyorsúl 60ig.
-a budai hegyekre úgy felmegy,hogy eggyáltalán észre se vesszi.(a simson 2be rendesen kérte az erőtt,nemritkán visszakelett raknom 1be is)
-a váltó nem esszi meg a cipőd orrészét,2 hetente.
Az eddigi felvetéseidre összegezve egy válasz: nem kell egy olcsón vett/szerzett, elcseszett simsonból kiindulni, és ha mindezeket nem tudod otthon megjavítani, akkor ne a simsont szidd, hanem magadat, mert nem vagy motorra való.
-esős időbe nemvagy térdig, csupa víz meg sár.
Erre már régen kitalálta a Simson gyár a Schwalbe-t, később pedig az SR50-et.
-forgalmas benzinkutaknál nemkell a kevergetéssel foglalkozni.
Egy normális, kétüteművel motorozó ember otthon megcsinálja magának a "koktélt" (olaj, adalékok), zsebben egy 2-3 decis üvegben elfér és a benzinkúton csak belöttyinti a tankba.
-a km óra és a irányjelző állandóan megbizhatóan működik.
Lásd az első észrevételekre adott választ.
-jobban pakolható.(lábrészhez és sisaktartóba)stb...
Simsonnal túráztam sokat, több száz- sőt ezer kilométeres túrákat. Sátor, hálózsák, kaja, ruha, minden elpakolható úgy, hogy még kényelmesen is ültem. Érteni kell hozzá.
-nemkell havonta kuplunglamellákat és kuplung bowdent cserélgetni.
Qrva szar volt a simsonod és te piszokul nem értettél hozzá. Sem a vezetéséhez, sem a karbantartásához.
-ja és 100x üzembiztosabb.
Az előzőek alapján neked lehet, hogy jobb, de akkor sem vagy motoros...
Figy gyerek:nagyon sok simsonom volt lehet jobban értek a szereléshez mint te valaha is fogsz.
Az egy nagyon megkimélt jó állapotu simson volt.De ha figyelted az írásom akkor azt is olvastad hogy pizzafutár vagyok ami azzal jár,hogy napi 100-200km ami havi kb :havi 3000km.
Na ezt nem birta a simson de a robogó az lazán.
Ezt verd már abba a frissen szerzett friss jogosítványos 14éves agyadba.
"Az előzőek alapján neked lehet, hogy jobb, de akkor sem vagy motoros..."
Nem csak 15éve motorozok 750-1100 ccm motorokkal.
De az a lényeg,hogy te biztos ku..a nagy motoros lehetsz a simsonodal :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!