Nem számított cikinek annak idején, hogy az Audi designerei így lekoppintották a Peugeot 604 hátsó lámpáit?
Akkoriban még nem voltak formatervezettek ezek az alkatrészek, legfeljebb az olasz autókon*, mert ők adtak a részletekre, de mindenki más elment a legközelebbi lámpagyárba s rábökött egy olcsó, viszonylag harmonizáló típusra a katalógusban vagy beletúrt a raktárkészletbe és elvitt annyi raklapot amennyi neki kell (képletesen). A műanyag korszak kezdetén ez pláne igaz volt, még nem kínáltak akkora választékot, épp csak áttérőben volt az ipar az üveg lámpatestekről. Ha kellően bújnád még az internetet akkor biztos találnál olyan utánfutót, vasúti kocsikat, teherautókat vagy Ikarus buszt, aminek pont ugyanolyan lámpája volt, mint valamelyik luxusautónak.
*bár még az olasz autókon sem mindenhol, ha jól emlékszem a Lamborghiniken is voltak traktorlámpák, a Ferrarik meg sokáig használtak Fiat Ducato kezelőszerveket.
Nem.
Egy téglalap hat egyenlő részre osztásához nem kellett nagy dizájner tudomány.
Miért? az nem ciki hogy a Lamborghini Diablo-n egy az egyben a Nissan 300ZX fényszórói vannak?
Vagy valamelyik Aston Martinon 323F mazda hátsólámpa telibe'? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!