A Peugeot 206 1.4 benzines milyen autó?
Nekünk van egy 1. kiadás 1998.12. havi. 1.4 , 75 Le. 5 és fél évesen vettem, most 23 éves lesz.
Széria hiba a hátsó híd, ez cserére szorul, az újabbakat már talán javították.
Rohadás csak a küszöb aljánál van, ahol az emelő felfekszik.
Viszonylag egyszerű konstrukció, sok minden nem tud elromlani. Még egy érdekesség, hogy lassan belekerül a 4. kuplung szett. Ahogy megvettem 2 hónap múlva kellett cserélnem. Most egy hete megint elkezdett csúszni kicsit. Nem, nem vagyok béna….🙂 Ha van is gond vele nem nagy összegek.
Egyébként én most egy 1.6-os 206 CC-t választanék 2004 utánit.
Az első évjáratok nagyon rosszak voltak,rengeteg meghibásodással és típushibával.Olyan 2004-2005 környékén javítottak a mínőségén....állítólag.
Én utáltam és soha többet nem vennék ilyen autót.
Hátsóhíd,műszeregység,motorhibák,mindenhonnan folyt az olaj,hengerfej tömítés stb... hirtelen ennyi jutott eszembe...
A széria eleji 206-osok különösen hitványra sikeredtek,tényleg minden bajuk is tud lenni és rohadnak amugy takarosan.
Ha már francia egy 2-es clioval jobban jarsz.Az legalabb tényleg nem rozsdál,meg a hatsó futoműve is teljesen más,tehát 2 komolyabb probléma azonnal kilőve.
Meg az 1.4 rezsónak alumínium a blokkja, ami szeret elvetemedni egy megfőzés után.
Kész tornamutatvány azon hengerfejtömítést cserélni. Ráadásul az alumíniumba kell belegyilkolni a hengerfejcsavarokat, ami nagyon nem mindegy.
tesó, öreg verdák már ezek, 20-on éves autót már rég láttam olyat, ami jó.
Amúgy nem olyan rosszak, nekem volt 1.4-es.
Másik bajuk még a szinte mindegyikről hámló lakkozás, ami nagyon ronda.
De fő baj velük a hátsó híd, rossz utakon lehet, hamar kifekszenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!